Geçim neden bu kadar zorlaştı, normalde çok kolay bir şey değil mi?

İnsan az bir yemekle doyar. Birkaç tane kıyafet alsa hepsi 5 senede anca eskir zaten. Bunlar ne kadar pahalı olabilir ki? Bunları almak ne kadar zor olabilir? Bunları almak bile aşşırı zor geliyor. Yani geçinmeyi nasıl bu kadar zor hale getirdiler? Normalde basit olması gerekmez miydi?

Geçim neden bu kadar zorlaştı, normalde çok kolay bir şey değil mi?
Cevapla