18 ağustosta işe başladım yılbaşından sonra zam istenir mi?

Çok düşük bi ücretle çalışıyorum yılbaşından sonra zam isteyeyim diyorum. İstenir mi sizce yoksa erken mi
İlk zamana göre işin çoğunu kaptım ve yapıyorum artık biraz tecrübe isteyen bir kısım var onu da zamanla pratik yapa yapa oturtacağımı düşünüyorum. Bu konuda ne tavsiye edersiniz (mühendisim ve ilk işim)
18 ağustosta işe başladım yılbaşından sonra zam istenir mi?
Cevapla