25 yaşındayım şuana kadar bir işte çalışmadım başvuru yaptığımda çalıştı olarak göstersem sıkıntı olur mu?

Amcamlarin lokantası vardı orada çalıştım ama sigortalı bı is olmadığı için çalışıyor sayılmıyor tabii ki cafelerde çalıştım günlük yovmuyeli bunları belirtmeliyim sizce?
25 yaşındayım şuana kadar bir işte çalışmadım başvuru yaptığımda çalıştı olarak göstersem sıkıntı olur mu?
Cevapla