Nişanlıyım ve altın meselesi fikir verir misiniz vanlı olan varsa?

Ben iki ay önce nişanlandım ben yozgatlıyım nişanlım vanlı ailesi Van’da nişanlım Ankara’da gelelim konuya nişan sürecinde her şey acele oldu uzaktan geldik diyerek yüzük takıldı babam acele ile olmasına razı göstermedi ve nişanımda herkesin suratı asıktı erkek tarafı hariç şimdi ise iki ay oldu bende nişan olmadan önce altın sorduklarında 5 tane isteyip 20 gram olmasını istedim kaynanam 4 yaparım dedi neyse sorun çıkmasın diye kabul ettim 15 gram yaparım dedi nişanda sadece bir bilezik takıldı birde yüzük. Şimdi babamın zoruna gidiyor babam onlara ben karışmam demişti nişana falan takılacak şeylere şimdi ise geçen pazar babası bize geldi nişanlımın babam tüm kırgınlığını dile getirdi sesini yükseltti teyze ve Enişte de vardı erkek tarafından ayıp oldu elbette babam kendini tutamadı ve öfkesini dile getirdi ben 6 tane bilezik istiyorum dedi 30 gramdan olacak dedi kayınbabam ise 4 konuşuldu dedi babam da sen kiminle konuştun dedi kızıma demişsin onunla konuştun benimle konuşmadın dedi şimdi ise olaya gelmek gerekirse o gün gergin geçti babam hemen yüzük takılmasına rızam yoktu halende yok dedi falan derken şimdi nişanlımın ailesi başta ne konuşulduysa biz onu yaparız diyormuş 4 tane yani 15 gram bilezik arada sıkıştım bu altın meselesi bize yansıyor kavga etmiyoruz ama yıpranıyoruz istiyoruz ki huzurlu bir şekilde evlenip yuvamıza geçelim ama babam yokuşa sürdü onlar kabul etmiyor altın konusunu nasıl orta yol bulunur ben arayıp 6 tane yapın tamam desem 15 gram yapın desem kabul eder mi ailesi babamın en azından 6 tane isteği kabul olur bir şey demez babam diye düşünüyorum. Fakat işte babam diretiyor 30 gram olacak diye fikir verin ne yapayım ne yapsam orta yol bulunur
Nişanlıyım ve altın meselesi fikir verir misiniz vanlı olan varsa?
Cevapla