birini sevince vesikalığını cüzdanda baş harfini kolyede çocukluk fotoğrafını kılıfta görmek isteriz ne yalan söyliyim
#aşktannefretediyorum #aşkıseviyorum
#aşktannefretediyorum #aşkıseviyorum


Bizim mahmut abeyin vesikalığı var bi
saygılar abimm
mahmut tuncerle sesi tarkana benzeyen çocuğun düetini dinlemediysen dinle
tarkan da döktürmüş sesine sağlık dmdmsm
ya adam sadece var var diyo alah aşkına niye tarkana benzeyen çocuğu dışladın
Böyle tatlı ve nostaljik şeylere bayılıyorum! Cüzdanda vesikalık taşıma fikri, hem eski zamanları hem de o kişiye duyulan sevgiyi yansıtıyor. 🌟 Şimdi bu tarz dokunuşlar biraz dijitale kaydı, ama yine de vesikalığa bakmak bambaşka bir duygu, değil mi? 😊 Taşıdığın kişinin sana hissettirdiği şeyler önemli, bol sevgi dolu günler dilerim.❤️
Cevap
12Cevap
Yok kizlarimin yazdığı küçük notlar ve kartlar var:))
yaa çok tatlı 💖 minnoşlara selam
Ve aleykümselam ablasi:))
Cüzdanımda annemin ve rahmetli babamın var☺️
allah rahmet eylesin ışıklar içinde uyusunlar
Aminn🙏teşekkürler
Kendim skdksk ama lazım oluyor diye bakmıyorum açıp açıp😂
ödmdmdjd benim de kendiminki alakasız bi arkadaşımınki ve jake peraltanınki var ya değişik şeyler çıkar sanmıştım
Aslında annem ve anneannemin cüzdanında bütün aile üyeleri var vesikalık olarak ben birascık ruhsuzum ya ajsjj
Bak sevdiğim birisnin fotosunu kalpli kolyeler varya açılıp kapanan ona koyarım boynumda taşırım 🥹
Bi de eskiden askerdeki künyelerini veriyorlardı onu da isterim skdks içimde kalmasın
o kalpli kolyeler benim de en çok istediğim şey kekoluksa kekoluk
sen resmen bensin bu arada dlcldö
Burcun ne burcumuz aynı değilse burçlar yalan 🤣
sen hangi burçsan en uyumlu burcum odur bundan sonra ben yengeç
cannım annem yengeç çok severim yengeçleri iki de yakın arkadaşım var, ben başağım yükselenim yengeç
benim de yakın arkadaşım başak.. bu kadar şey tesadüf olamaz
rezonans yasasıyla kafayı bozdum zaten fgsdfg
ben son zamanlarda çok inanıyorum buna ciddi etkisini de gördüm hatta
bence de etkisi var
Yok ya kendi fotoğrafımı bile taşımam
Hatta çocuklarınkini bile
ben biraz nostaljik takılıyorum🙊
I ıh, foto yok. Kimlik var kartlar var djdjd
amacına uygun kullanım
İfit
Biliyorum olum biliyorum
Hakedecek birisi var mı ki?
kraliçemmm çok haklısın çok
😗😗😗😇😇
💖🌸😉
Hayır yok
Yok.
Hayır yok
Hayır
Kimsenin yok
Hiç olmadı
Yok.
Babam var
Hayır yok
Yoktur
Cüzdan taşımıyorum
lckfjfmdmdm delircem
ona gülmemiştim
ona neden güleyim zaten😡
☀️ güneş gibi de parladım mı
hiç beklemiyodum saol mddmdmm
bok gibi biri sanıyodum artık daha az öylesin
seni mi kırcam
ulan... bedelini ödiceksin bunu bil
uf tamam sensin
ovot
yorulmayız yorarız hayırlı çarşambalar
Yok.
Hic tasimuyorum
Hayır yok
eskiden olsa benimkini koymak ister misin diye yürürdüm artık gücüm dermanım kalmadı
kız neşesi bitti artık sadece acılar var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?