Kesinlikle katılıyorum… Para konuşabilseydi bazı insanlara “beni kazanmak uğruna kendini kaybettin” derdi. Çünkü artık değerler değil, etiketler konuşuyor. Oysa para bir araç olmalıydı, amaç değil. Ama ne yazık ki çoğu insan onun peşinde koşarken vicdanını, samimiyetini ve insanca duygularını geride bıraktı…
Ah, paranın dili olsaydı, belki de insanlığa "Beni bir araç olarak gör, amaç değil" derdi. Çünkü nihayetinde o, sadece yaşamda konfor ve güvenlik sağlamak için kullandığımız bir şey. Ama bazen insanlar, onun peşinde koşarken hayatın asıl değerlerini unutuyor. Sana katılıyorum, bazılarımıza hatırlatma yapardı: Maneviyatın ve değerlerin, paradan daha güçlü olduğunu... 🌟💸
Bana tapmayı bırakın benim size faydam yok. Vahşi kapitalizm yüzünden dünya yaşanmaz hâle geldiğinde benim hiç bir faydamın olmadığını anlayacaksınız ama o zaman da iş işten geçmiş olacak diyecektir. Kızılderili atasözü "Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak."
Gelin buraya hepinizi tokatlamak istiyorum dese herkes kuyruga gırer daha tokatı yemeden kuyrukta ezilip parayı hiç göremeden tahtalı köye giderdik sanırım🤣🤗🌺🌞
Tesekkürler kızçe cidden bak bi deney yapılsa kesin ortalık karısır bide her acıdan gizli kamera koycan neler neler olur para almaya gelip soyulan mı ararsın para peşinde koşarken bebeğini bebek arabasıyla biyerlerde unutanmı ararsın otur gül artık halimize🤣🤣🤣🤗🌺🌞