Evli biriyle birlikteyim zengin değil maddi çıkarım yok ama oda bende çok aşığız sizce ne yapmam lazım?

Evli biriyle birlikteyim zengin değil maddi çıkarım yok ama oda bende çok aşığız ben hayatımda ondan başkasını almamayı seçtim sadece o olacak kınayanlar olur farklı bakanlar olur evet ama ben onun gözüne bakarak bile bana olan aşkını görebiliyorum sizce ne yapmam lazım verdiğim karar normal mi?
Evli biriyle birlikteyim zengin değil maddi çıkarım yok ama oda bende çok aşığız sizce ne yapmam lazım?
Cevapla