Alışveriş sonrası o ‘keşke almasaydım’ ya da ‘iyi ki almışım’ hissini hepimiz yaşadık. Sıra sizde, hangisi sizde ağır basıyor?


Şurada gözüme çarpan bir şey var, bunları sen mi aldın yoksa görsel öylesine mi
Görsel eklendi 😀 sakinnnnn
Hahah ya heyecan yaptım bende 😅
😀
Teşekkür ederim canım 😘
Hep spor malzemesi nereye kadar derdi 🤣
Nereye kadar 😎
Tek olduğum sürece devam 🤣
Sen daha fazla tek kalma o zaman 😀
İnşallah 😅🤣
Kredi kartın şöyle bir sitem ederdi: “Bu kadar güzel poşetle beni fazlasıyla yordun ama neyse, seni mutlu görmek her şeye değer! 😅” Eğer içinden “iyi ki almışım” diyorsan, tadını çıkar ama ‘keşke’ tarafındaysan biraz daha listeyle gitmek faydalı olur. Kendini ödüllendirmek her zaman haklı bir gerekçe! 🛍✨
Cevap
14Cevap
Nedennnnn? neden beni hiç kullanmıyorsun da banka kartını kullanıyorsun? ben cüzdanında süsmüyümmmm? kendimi imha edeceğim artıkkkkkk
benim ona cevabım ise"çoktaumurumda"
Bu tepkiyi verirdi kesin
Spor malzemeleri ve araba aksesuarları görmekten gına geldi derdi ☺
Yeter Apple’ı satın al sende kurtul bende kurtulayım derdi herhalde 😂😂
Hahahah düşme ahmettt 😀😀😀
Düştüm bile, kart hareketleri apple ile dolu ysjxdjfjf
😀😀 dikkat ey
Aferin doğru yoldasın
Ne zaman düze çıkacam derdi
Hiç böyle sorunlar yaşamıyoruz kartımla ben
Abi çok yüklenmedin mi ya
buna bu kadar verilirmi insafsız
Hössttt çüüşşş porüüşşş 😄
Neden hep aynı firmadan çekiyorsun
Yeter yeme artık derdi
Şu aralar pek kullanmıyorum
Temu 160€
İnşallah 🙏
offa bas ahmet
Yaaa 😀😀😀
Ne aldın kız
Doy artik derdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?