Türk ekonomisinin üzerine bir Fatiha 🤲 okuyalım mı?

Türk ekonomisinin üzerine bir Fatiha 🤲 okuyalım mı?

Kahvaltı için 2 parça eşya aldım. Hepsi kalitesiz ve ucuz buna karşın şu kadarcık ürün 374₺ yani günlük asgari ücretin yarısı!

Peynir, kaşar, zeytin gibi Türkiye'de lüks olan şeyleri de almadım. İyi ki Türkiye'de yaşamıyorum yoksa kafayı yerdim ben bu ekonomi ile...

Türk ekonomisinin üzerine bir Fatiha 🤲 okuyalım mı?
Cevapla