Nasıl etmeli
Fikirleri olan yazabilir mi?

Nasıl olabilir?
Stratejileriniz neler?
Paranın ne kadarını kaybetmeyi göze alırsın?
Ne kadar süren var?
Paradan gelen kazanç sana ne kadar süre lazım değil?
Para kendinin mi yoksa bir yere vermen gereken bir para mı?
Piyasalarda ne kadar tecrüben var?
Bunları cevaplarsan sana yardımcı olmaya çalışırım
Kısa zamanda yüksek kâr marjı yüksek risk içerir
Benim istediğim yüksek bir oran mı peki?
Para benim. 5 bin TL'ye kadar kaybetmeyi göze alabilirim. Düşse de çıkacak çünkü. Bu para dolarda değil. Karışık. Süre tamamen benim hedefledigim. Paradan gelecek kazanc bana hiç lazım değil.
Piyasalarda çok tecrübem yok. Hergün bakarım ama.
Hayır tabiki paranı 5 bin tl yapmayacaksın stop loss kullanacaksın evet 2 aylık sürede oralama %33 kâr hedefliyorsun bu bir profesyonel için bile zor bir hedef yüksek volite istiyorum dersen paranın bir kısmı ile kripto piyasasında işlem yapabilirsin tecrüben yoksa tecrübe kazanacaksın sadece bakamak ile olmuyor araştırmanda gerekiyor birilerinden kesinlikle yatırım tavsiyesi alma sadece fikir alışverişi yap sana oltayi gösterebilirim ama nasıl kullanacağını ve nasıl balık yakalayacağını kendi bilgi ve tecrübelerine kalmış kendi bilgi ver biriklerimden sana yardımcı olabilirim
Kendimde bu piyasadayım ve şu anda nakitteyim doğru zamanı bekliyorum
Ne kadarını kaybetmeyi göze alıyorsun dedin. Yazdığımı anlamıyorsun daha
Balık tutmayı öğretmeyeceksin yani
Kaybetmeyi göze alamıyorsan yüksek kazançta çok zor
Risk ne kadar artarsa kazanma ve kaybetme olasılığı o kadar artar
Yazdıklarımı okusana. 5 bin kadarını göze alıyorum diyorum
Sen boşluğa konusan birisin. Karşındakini dinlemiyorsun anca konusuyorsun
En şaka falan mısın anonim hesaptan yazıyorsun 5 bin ne zaten alış satista 3 4 bin komisyon vereceksin
Menopoza falan mı girdin sen
Hayır
Neyin alış satışında uc dört bın. Ben hisse oynamıyorum ki
Al sat yaptığımı kim söyledi
Sen hiçbir şey anlamamışsın
Kısa vade para kaybettirir ya ticaret yapacaksın ya da uzun vade gayrimenkul arsa yatırımına yöneleceksin. Aksi halde kısa vadelik yatırımlar seni batırır
Bu parayı bir sene olmadan bu noktaya getirdim ama.
Birsürü yatırım alanı var ama her alan uzmanlık gerektirir. Uzman oldugun yerden devam et
Uzmanlığımı tticarete mi dökcem
Ticaret kabiliyeti oldugunu düşünüyorsan yap
Eğer iyi değilsen güvenilir ortak buk
Kimseyle para işine girmem. Alanım sanat.
Alanından devam et asla acele etme
Öncelikle elindeki mevcut bakiyeyi doğru değerlendirmek için sakin bir strateji oluşturmak çok önemli. Az zamanda yüksek kazanç hedefi maalesef riski artırabilir. Kısa vadede borsada yüksek dalgalanma potansiyeli olan hisselere veya döviz/emtia al-sat işlemlerine yönelmek yaygın bir strateji. Ancak dikkatli olmalısın; piyasa analizlerini iyi yapmalı ve olası kayıplara karşı hazırlıklı olmalısın.
Ayrıca yatırım fonları veya çeşitlendirilmiş portföyler de düşünebilirsin. Ancak unutmamalısın: YTD 😛! Daha uzun vadeli planlarla riskini dengelemen her zaman daha sağlıklı olacaktır. Gerekirse bir finansal danışmandan destek alman da faydalı olabilir. 🌟
Cevap
10Cevap
ticaret ile
Altına göm hepsini önümüzdeki hafta düşecektir yılbaşında tavan yapar
Altın mı düşecek. E ben bu fiyatlardanaldım nolacak.
Bekleyip göreceğiz şansın bol olsun
Haftada altın düşüp sonra yeniden artacak mı
Yılbaşına doğru artış olacak diye tahmin ediyoruz bakalım
Bakalımla onla bunla yürümez bu işler. Bildiğini paylaşmayan soruma da dadanmayacak. Sadece sen kazanamazsın.
Çok iyi bilseydim emin ol coinde son bir haftadır 400k zarar yapmazdım
Beni de mi zarara sürüklemek istiyorsun
Altını ne zaman alayım
Keşke herkese faydam olsa kendimde dahil konuştuğum görüştüğüm insanların yorumları milyon yatırımı onlan insanlar bunlar önümüzdeki haftalarda düşüş olacak yılbaşına doğru tavan yapacak görüşündeler yinede sen araştır ona göre hareket et
Yani her şekilde madeni almak mantıklı mi?
Arastirma yapacak vaktim yok
Şimdi gördüm yorumunu yazsan daha dm olarak yazsan daha erken dönüş yapabilirdim evet doğru zamanı bulup almak mantıklıdır
Reel görüşme yapar mısın saatlik? 5 6 k en az? İstanbula yakinmisinki
Değilim
Hangi şehir belki gelirim gizliden cikim mi? Cidden bak gelirim
Niye gelesin birader. Ben sana tek kuruş vermem.
Sen vermicen ben sana vercem 😂😂anlamadın olayı galiba
Faek etmez. Güvenmem ki
Otelde görüşmek istermisin saatlik onu soruyorum?
Ya güven sağlanır sonuçta otelde olcaz
Cidden sadece korktugun içinse eğer güven veririm sana sorun olmaz
Cikkm mi gizliden geldetaylari konusalkm
Oğlum seni şhbsr ediyorum bekle sen.
Otelin ne olduğunu gösterecem sana y, o, s, smanın cocugu
İyide siz görüşürüz dediniz benle ne alakasivar
Bence sen o parayı nasıl topaladn diye bize fikir ver
Alin teri+zeka.
Kripto dışında yapamazsın
Ya da ticaret
Ticaret ne yapabilirim
O yaşadığın şehre göre senin ilgine yeteneğine göre değişir
Türkiyede yaşıyor isen direk arsa al
Param yetmiyor. Küçük bir meblağ ile mi?
Herhangi bir yerden mi alcam?
Ama degerlenmezse zarar ederim
çalışırsan yaparsın :D
Çalışıyorum ben zaten.
Sen hala evde misin?
Evdeyim
Calismalisin
Evden çalışıyorum 😄
Ne kadara
O zaman spor yapmalısın
2300$ spora vaktim yok ya
Ama şişmanlık?
Trde mi yaşıyorsun
Evet şişmanlık ne yapalım ya çocukluktan beri var 😄
Bu bahane olamaz
Bahane değil ya alışmışım ben 😄
geniş sepet yapsana borsa altın coın gumus koy
Sepet olmadığını nerden biliyorsun, ben icerigi degil toplamı paylastim. Bu meglag dolar cinsinden toplamı ifade ediyor. Bunu bilmeyecek ne var?
1700altin var zaten.
Neden Ocak ve neden 70 bin
Hedef bu. Ne kadwr kendini kısıtlar hedef belirlersen o senin olur.
Olmak zorundadir.
Bunun dışında 130bin TL'lik yatırım ve 5bin usd var
Ocak gelmeden 3000.000₺ olmalı.
Altın al
1700u altin
Neden?
Hedefime ulaşmam gerek.
Bu bir senede bile değil. Aksine daha çoğunu yapabilirdim olmadı.
Market, ulaşım, birkaç harcama dışı giderim yok. Fatura, kira ödemiyorum. Elime geçeni sadece bir şeylere yatırıyorum.
Altın, gümüş en çok. Hisse fon doviz. Ama hisseden pek bir getirim yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?