Eşim kazandığı parayı ne yapiyor?

Ben öğretmenim kocam doktor. Ben 60 bin alıyorum hiç harcamiyorum ay sonunda para olduğu gibi bankada duruyor. Kocamın 2 tane dairesi var toplamda 100 bin TL kira geliyor iki daireden aylık. 300 bin tlde mesleğinden kazanıyor toplam 400 bin TL. Adamın ay sonu elinde hiçbir şey kalmiyor. ikimizin de altında arabası var evimiz var ödediğimiz borç kredi vs hiçbir şey yok. Bir tek eşim evin yeme içme arada gezme eğlenme masraflarını karşılıyor. Bir tane çocuğumuz var onun özel okul parasını odüyor her ay. Ama bunları toplasanız aylık 100 bin TL etmez. Geriye kalan 300 bin TL'yi ne yapıyor mesela. Kime harcıyor neye harcıyor nasıl öğrenicem bilmiyorum
Eşim kazandığı parayı ne yapiyor?
Cevapla