24-25 yaşını geçmiş ve okumadan aktif çalışma hayatı olan birinin neden arabası olmaz?

Yani ev demiyorum şu devirde ev almak hiç bir şekilde mümkün değil ama bu adam 6-7 yıl çalışmışsa ve tofaşı bile yoksa sizce de bu durum garip değil mi ya da neden mesela bi 200 bin bile biriktirememiştir
Güncellemeler
8 ay
Borcu falan varsa normaldir ama borcu olmayıp biriktirmeyen araba almayan erkeklerin sorumluluk sahibi olmadığını gözlemledim acaba baska fark eden de var mı diye sordum kimsenin arabası olmak zorunda değil ama ilişkilerde sorumluluk önemlidir. Cevap verdiğiniz için teşekkürler seviliyorsunuz ☺️
24-25 yaşını geçmiş ve okumadan aktif çalışma hayatı olan birinin neden arabası olmaz?
Cevapla