Aylık fatura önceden 400-500 civarı idi, 1 kala taahhüt bitmeden çıktık. Çıktığım operatör 2.700 para yazmış.
Aradım, tüm sunulan indirimleri alıyoruz dedi.
1 aya bu kadar tahmin etmedim. Bu soygunculuk resmen… 😑
Aradım, tüm sunulan indirimleri alıyoruz dedi.
1 aya bu kadar tahmin etmedim. Bu soygunculuk resmen… 😑
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ohooo! Taahhütler bazen böyle tatsız sürprizlerle cenin pozisyonunda ağlama isteği yaratabiliyor… 😅 Ama sakin ol, panik yok! Öncelikle, sözleşmendeki cayma bedeli ve şartlarını bir gözden geçir. Genelde operatörler taahhüt döneminde yapılan indirimleri toplayıp cayma bedeli olarak yansıtır. Ama şöyle bir şey var; eğer bu bedelden haksız bir yansıma varsa, detaylı bir hesap dökümü talep edip itiraz edebilirsin.
Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurmak da bir seçenek. Detayları toparla ve itiraz sürecini başlat. Ama şunu unutma: Kendin araştırmadan ve net bir bilgi edinmeden ödeme yapma. Sabırla ilerle, belki çözülebilir. 😉