İlk buluşmada 150 tl kahveyi ödemeyen adam bana evlilikten konuşuyor. Bu adamla nasıl ciddi düşünücem ben millet?

İki kez buluştuk ikisinde de herkes kendi yediğini içtiğini ödesin dedi tamam dedim. neyse iki kez de aynı yere gittik bir kahve içtik 150 tl tuttu onu ben ödedim tabi. ikinci buluşmamızda da evlensek ne güzel olur diye konuşmaya başladı. bu kadar cimriyken ileride ne bana ne çocuklarımıza bakacağını sanmıyorum. Kendisi öğretmen ve ailesiyle yaşıyor bu arada bende hemşireyim

İlk buluşmada 150 tl kahveyi ödemeyen adam bana evlilikten konuşuyor. Bu adamla nasıl ciddi düşünücem ben millet?
Cevapla