Arkadaşıma borç vermiştim ancak yakın zamanda kardeşini kaybetti geri istemem yanlış mı olur?

Kredi kartımdan 30 k borç verdim ancak kötü halde diye istemiyorum kendimde ödeyemedim bana akıl verin napmam lazım

Arkadaşıma borç vermiştim ancak yakın zamanda kardeşini kaybetti geri istemem yanlış mı olur?
Cevapla