Parası var diye nasıl duygusal anlamda bağ kurmuyorsunuz? Yani ben samimi bulamadığım erkek arkadaşım varsa onunla dahi konuşamıyorum araya bir soğukluk giriyor.
Siz nasıl parası var diye sert ve kasinti adamlarla konuşuyorsunuz?
Parası var diye nasıl duygusal anlamda bağ kurmuyorsunuz? Yani ben samimi bulamadığım erkek arkadaşım varsa onunla dahi konuşamıyorum araya bir soğukluk giriyor.
Siz nasıl parası var diye sert ve kasinti adamlarla konuşuyorsunuz?
Nasıl konuşuyorlar hemen söyliyim. Güzel bir arabayla alınıyorlar, pahalı hediyeler, lüks restorantlar hemen bunlarda düşüyor para ile verilen değerin bir olduğunu düşünüyorlar çünkü :) Mesela orta gelirli biri kendi gelirine göre bir hediye aldığında bu zengin abimizin aldığı hediye özensiz olsa bile zengin abimizin hediyesi onlar için daha değerli oluyor neden mi çünkü 30 kat daha pahalı onlara harcanan parayla aldıkları değeri bir sanıyorlar... Genelleme yaptım ama böyle olmayanda bir çok kız var fakat bu şekil rahatça manipüle edilecek bir ton kızda var.
Genç ve güzelse neden orta gelirli birine bakmasın kişiliğin yetiyorsa onunda yetiyorsa bakıyor. Ben zengin bir aileden gelmedim ama model gibi kızlarla uzun ilişkilerim oldu. Yani olmayacak bir şey değil. Bu kızın kişiliğine bağlı ve sana karşı olan bakış açısına. Benim sevgilimken yaw he tipler mesaj isteği yolluyordu mesela kız arkadaşıma tabikide hiçbirine hiçbir şekilde geri dönmüyordu. Bazen olay para değil kişilik ve aradığını bulmaktır dostum.
Yani ilk adımını at kıza karşı en fazla red yersin ama keşke deneseydim demezsin.
Doğru haklısın.. az önce parkta yürüyordum bir kıza yaklaştım, aklıma söyleyecek bir şey gelmedi. Buralarda cekim nerelerde yaparım tarzı konuştum, o da tarif etti falan , en son gözlerin ne renk ne kadar güzelmiş dedim, aklıma bir şey gelmedi o an. Muhabbeti devam ettirmedi ben de gittim.. aklıma çok süslü cümleler gelmedi, yapay dururum diye düşünüp öyle konustum, devam ettirse numara isteyecektim ama dışarda pek yanasmyorlar iltifat edince uzak duruyorlar
Sen hevesini kırma red yemekte bu işin bir parçası. Konuşurken daha rahat olmaya çalış. Mesela köpek gezdiriyorsa köpeğine iltifat et. Ne kadar güzelmiş vs. Köpeklerden bir konu aç. Sonra bağlayabilirsen bir kahve içmeye bağla vs. vs. Yavaş yavaş kendin öğrenirsin zaten.
Düzgün yaklaştıktan sonra hepsi olur.
Aslında insanlar arasındaki ilişkiler, sadece para ile ölçülemez ya da açıklanamaz 😌. Aşk ve duygusal bağ kurmak tamamen kişisel hislere ve bireyin değerlerine bağlıdır.
Elbette bazı kişiler, maddi durumun güven veya gelecek kaygısını azalttığı için daha etkilenebilir ama bu herkes için geçerli değil. İnsanların birbiriyle duygusal bağ kurmasında samimiyet, anlayış, saygı ve uyum gibi şeyler daha önemlidir. Paraya dayalı duygular genellikle derin bağlar oluşturmaz. Senin gibi birini anlamlı hissetmek, samimi ve sıcaklık aramak da gayet doğal. İnsanlar birbirinden farklı; kendi değerlerini yaşa, verdiğin his seni tanımlar! ✨
Cevap
2Cevap
Parası yüksek erkeğe değil de parası olup hem de nazik ince olup hem de cömert olana diyelim 😂
Etkileniyor o para o güç adamı fantastik yapıyor karşı cins için çoğunluk öyle maalesef
Çok vahim durum
Enteresan değil dünya bunun üstüne kurulu
Hiç sanmıyorum şiddetin parayla alakası yok onale geçim derdi işin ama geneli yok arızalı insan çok doğuştan bozuk yaratık insan
Sanki sen paraya tapmıyon. Niye garipsedin bu kadar
Etrafında hiç paraya tapan da mı yok?
Senin etrafında paragöz kadın da mı yok?
Normal değil mi duyması 😜
Samimiyet var aslında bir erkeği erkek yapan kendi hayatı için sorumlulukları için çabalayıp zengin olmasıdır bir erkeğin parası varsa özgüvenlidir güçlüdür erilleşmesine sebep olur
dostum o paranın miktarı önemli biraz gerçekleri konuşmak gereklidir evet etkileyemezsin bu arada kimseden parasız erkek severim diyemez çünkü yalan söylüyor kadınların en çok etkilendiği konulardan bir tanesi de erkeğin güçlü olmasıdır
kadının özelliği o yaradılıştan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?