Eski esim benimle inatlasti, cocuga nafaka sadece 10bin tl veriyor. Ben 12bindemistim. Neden boyleler?

Aylik kizina cep harcligi gibi 2bintl yolluyor. Ne anladim bu isten. yani yine 12 bine geliyor. neden bu inat. Bana vermemis oluyor guya

Eski esim benimle inatlasti, cocuga nafaka sadece 10bin tl veriyor. Ben 12bindemistim. Neden boyleler?
Cevapla