Maddi durumu kötü olan insanlar neden evlenip çocuk yapmak istiyor?

Yani daha kendi kendine hayatı idame ettiremeyen erkek evlenmek çocuk sahibi olmak istiyor. Ama çocuğun bezi maması büyüyünce de okulu başka ihtiyaçları olacak. Bunları öpücükle mi karşılamayı düşünüyor çok üzülüyorum cidden fakir ailede yaşamak zorken bir de sevgi vermeyi de bilmiyor böyle insanlar. Düşük gelirli erkekler evlenmesin evleniyorsa da çocuk yapmasin. Düşüncem acımasızca gelebilir ama kimse kendi zevki için birinin hayatını mahvedemez

Maddi durumu kötü olan insanlar neden evlenip çocuk yapmak istiyor?
Cevapla