Yeni nesil kadınlar paraya pek önem vermiyor bence siz ne düşünüyorsunuz?

eskiye nazaran ekonomik olarak daha da kötü durumdayız ama bence bu zamanın kadınları ve genç kızları paraya önem vermiyor. eskiden bir araba alabilmek ev alabilmek çok büyük bir olay değilmiş biraz çalışıp çabalayan alabiliyormus şimdi orta halli bir araba 1 milyonun çok üstünde ev desen 5-6 milyon yani anne babasından kalmayan ya da ciddi destek görmeyen kimse kendine araba bile alamaz hatta ayrı ev tutup kiraya bile gidemez. kirayı ödemek bile bu devirde çok büyük iş. şimdi 25-30 yaşında bir erkeksin diyelim iyi kazanıyorsun araba yapmışsın ev yapmışsın kendine falan ama kız begenmediyse senin iyi kazanman altında iyi araban olması falan etkilemiyor onu bence

Yeni nesil kadınlar paraya pek önem vermiyor bence siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla