AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Kesinlikle aptallık ! ben 40 bin maaşla bekar olmama rağmen geçinemiyorum, onlarınki aptallık
Mesela benim annem babam. Babam emekli eskiden fabrika da işçiydi emekli oldu. Annemin okuma yazması yok ailesi onu okutmamış şu yaşına kadar hiçbir işte çalışmadı okuma yazma gerektirmeyen bir işte çalışabilirdi ve ben çalışmadığı için kızıyorum en azından çalışıp kendi ihtiyaçlarını bile karşılayabilirdi babamın parq vermesini beklemezdi. Annem gibi olmak istemiyorum Ben lise mezunuyum kendimi geliştirmek istiyorum.
Çok saçma çocuğu bırak kiradan boğazına para kalıcak mı
Asgari ücretli diyoruz evi arabası tarlası var.
Niye adamlar az para kazanıyor diye uremesin mi ama az çocuk yapmaları daha iyi
Senin mantığına göre bizde dunyada olmazdık hepimizin babası asgari ucretli
Sacm adegil de hani iyi cesaret ve ekonomide bir şekilde hayatı devam ettiriyor
Valla bazıları en zor koşullarda bile zenginlerden daha iyi çocuk yetiştiriyor
değil bu fikir daha saçma sapan fikirlerinizi soru yapmayın
Bir soru ancak bu kadar beyinsizce sorulabilir müthiş
Senin o bk gibi düşüncelerinle insanlara bok atma bari lafların bok kokuyor da çok kötüsün
Senin baban nasıl senin gibi bir slagi büyütmüş bak orası merak konusu harbiden
Akıl işi değil gerçekten nasıl yapıyorlar şaşılır
Evlensinler ama çocuk yapmasınlar bence hdkajfakfkaldjaodjaoapdj
Bu ekonomide insanların çoğalması çok saçma, Okuyacaklar bir de herkes anne ve baba olmamalı.
Yoksulluk sadece maddi degil , akil yoksunu olanlarin evlenmemesi lazim. Akil yoksunu cok vahim.
Bencede saçma sadece maddi yani değil korumak bile zor
Bence de saçma herkes anne baba olucak diye bir kanun yok
Aynen kanka çoğu geçim sıkıntısı evleri kora değildir bence kiraya cikacaklarsa evlenmek yanlış olur
Demekki dünya sizin gördüklerinizle sınırlı değil.
Ya milleti gazlamayın bırakın insanlar evlensin neden saçma olsun
Asıl senin bu düşüncen saçma bunu asgarinin çok üzerinde maaşlar veren bir işveren olarak diyorum
Asgarı ücret kazanan insan olmuyor mu evet tr de asgari alıp geçinmek zor ama bu illa yapamıycakları anlamına gelmiyor mutlu olmak herkesin hakkı
mutluluk ve insan olmanın şartı çocuk yapmak mı kardeşim kendi mutluluğun için iyi bakamayacağın bir çocuğu dünyaya getirip onun vebalini alma hakkın yok
Annem bezlerin çok pahalı olduğunu artık tuvalet eğitimi almam gerektiğini söylüyor
Aileler buyuyunce bana baksin diye cocuk yetistiriyorlar. Olay bu.
Daha kendi karinlari doymuyor sonra cocuk sahibi oluyolar cocuga aciyolar ya yapmayin o zaman ne sacma insanlar var
Niye sacma olsun. Seven paraya bakarsa o is çıkar'a döner.
Sevmekle alakası yok bu durumun Çocuk yapıp perișan olmakla alakası var.
Yeterli maddiyat yoksa çocuk olmaz zaten
yetersiz maddiyata ragmen yapiyorlar zaten. asgari ucrette yetersiz maddiyat demej
Onlarda insan evlenip çocuk sahibi olmaları normal ama hayat şartları evet kolay değil, geçinmeleri mümkün değil bence
Askari ücretliler pipisini bağlayıp tavanami asilsinlar
korunma diye bir şey var chil misin
Sen cahil olmasan bu soruyu sormazdin madammm 😎😎
Ben 70 alıyorum evlenmiyorum bide çocuga bakacm o parayla zor ablacim
ortak geliriniz 100-200 bin civarlarında değilse hiç bulaşmayacaksın en doğrusu
Aynen öyle reisim paranı al ye gez seviş evlenme ama sakın 😂
Cesaret değil aptaIIık. Çok doğru söylüyorsun.
Evet zaten kadın öyle erkek le evlenmez evlense çocuğu kocadan çıkmaz
Aynen insanlar çocuğu benim ailem gibi yaşlanınca bakar diye yapıyor Türkiye de
Bu dediğin şey hiç bir zaman düzelmeyecek bir şey maalesef dünyanın her yerinde bu durum mevcut
Yüzde 80 ni asgeri ya da 30.35 maasa geçiniyor zaten kardesim
asgari ücretle çocuk yapan geceden kalma olaibilr
Bir çocuğa bir şey diyemem ama artarda doğuranlar var...
İlla ureyecekler iste
Aptallar , o çocukları harap edecekler.
Fakir diye kimse evlenip mutlu olmasın mi
Hayır çünkü o çocukların günahı ne
Dünyanın düzeni bu
Hayır bu düzenin böyle devam etmesini sağlıyor. hayatta kalmaya çalışan varlıklar yerine yaşayan insanlar olmalı. köle olmazsa kölelikte olmaz yani hep köle üretilirse köle başına düşen o bir kaç pirinç tanesi de azalacak ama köle sayısı azalırsa köle köle olmaya devam edecek ama o kadar ezilmeyecek. Sen bir çocuk yapıp o çocuğun azap çekmesi yerine yapma çünkü emin ol bu onun için daha iyidir.
Bu düzenin yıkılması için sadece elitler çocuk yapmalı. Maalesef bu dünyanın şu anki düzeni bu
Mesela mültecilerin bir zararı yok üstekilere faydası bile var çünkü 1 iş varsa ve bu işe karşılık 1 kişi varsa o işçi mutlu olur. Ama 1 iş var ama 2 işçi varsa 1i aç diğeri mutsuz olacak. Kısaca bu dünyaya canı bir kağıt parçasından değersiz canlar getirmek yerine onları hiç var etmemek daha erdemli bir davranış olur.
Beni neden takip ettiniz hanımefendi?
@Aliahaj Çok doğru bir yorum
Onların ziki qmı yokmu
Ne yazıkki milletinin şeyine hâkim olamazsın 💁🏻
Okuduğum en isabetli yorum maalesef..
sen bence zekana cok güvenme hayatta
Milletin hayatını yargılamak bana düşmez
Pardon da sen kimsin?
Geçim çok zor olur
Değil her insan çocuk sahibi olmak ister
Değil ama tek çocukta durmak daha iyi olur
Ben evlenmiyorum bile. d
Değil tabii ki daha neler ya
Asgari ücret almaları daha saçma.
Bunu söylediğine göre senin 100 bini geçkin gelirin var anlaşılan
Senin. Öyle düşünmen saçma değilmi
Bencede sek s*kiş birak çocugu bakamayacaksan
Evet zenginler çocuk yapsın
Sacmadan ziyade çok zor
Allah seni kuru ekmeğe muhtac etsin pislik
gerçekler ağır mı geldi abicim
onların yaşaması bile saçma, haklısın ! :)
Çok saçma bence de bu devirde
Katılıyorum valla
Tamam sen yapma
@qwer5689t sen yapcanmi
Seni ilgilendirmez bu bilgi
Sonsuzveda1625 sanane kızdan
napsinlar evlenince evcilik atçılık mi oynasınlar
evlilik keyfin için çocuk yapmak mı hanımefendi
adam istediği kadar beklesin o bütçenin üzerine çıkamaz zaten o yaşa kadar çıkamamış ondan sonra çıkamaz napsin çocuksuz mu kalsin
evet kalsın aw ne kadar sığ düşünceleriniz var çocuğu çıkar için mi doğruyorsun çocuksuz yaşayan binlerce insan var iyi bakamıcaksan doğurmayacaksın çocuk havayla mı beslenecek
çıkar için değil insanin kendi kanından canından evladının olmasını istemesi kadar normal bir şey yok. Asgari ücretle alakalı bir durum değil bu nice 3 4 asgarî ücret alıp çocuğa bir şey katamayan insan tanıdım. Sig düşünceli olan da sensin. Cok paran yoksa hiçsin kafasıyla büyümüş olabilirsin anlıyorum ama bazen paranın veremediğini manevi duygular verebilir
insan her istediğini yapmamalı çünkü insanlar olarak farkımız güdülerimizle hareket etmemiz irademizin olması, senin kafa yapında ki insanlar bu çocuk doğmamalı alınmalı yoksa engelli doğacak ve eziyet çekecek diyen doktorları dinlemeyen cahil insanlar gibi sırf kendi zevkin için başka bir canlıya bunu yapamazsın
güdülerimizle hareket etmememiz*
ya asgari ücretlileri filan bırak senin neslinin tükenmesi lazım. Toplumu da düşünmek yerine git kendine yatırım yap canım benim. Ha seninle konusmusum ha eğrelti otuyla bir fark yok aranızda. Engelli kismina de ailen vaktinde bir şey dememiş böyle bir mahsul ortaya çıkmış işte. Zevk için seni yapmasalardi su an kafamı ben bu çocukla mi tartışıyorum diye yormazdim:(((Çok üzüldüm sana. İnsallah zamanla zekilesirsin demek yerine inşallah zamanla beyinsizlesmezsin diyeyim madem
Ülkenin gelişmeme sebebi senin gibi koyundan farkı olmayanlar işte herkesin çocuk yapma hakkı var diyorsun ama şunu sorayım: her istediğini yapma hakkın var mı?
Mesela canın istedi diye araba kullanırken kırmızı ışıkta geçebilir misin?
Ya da ‘ben istiyorum’ diye başkasının hakkını çiğneyebilir misin?
İşte çocuk sahibi olmak da öyle. Tek başına bir ‘benim hakkım’ meselesi değil; dünyaya gelecek olan yeni bir hayatın sorumluluğu var. Eğer bu sorumluluğu taşıyamayacaksan, ‘benim hakkım’ demek aslında çocuğun hakkını ihlal etmek olur. Senin gibi her şeyi kadere kendi bencil keyfine dayayanlar olmasa ülke kalkınır. Klasik keyfi için üreyen çomar. Yallah
Ben memurum fakat ole deme onlarda insan