Arkadaşlar sizce kura nasil bence yani ne çok kotu ne deçok iyi ortaa aliriz yaa çikariz yani?

Arkadaşlar sizce kura nasil bence yani ne çok kotu ne deçok iyi ortaa aliriz yaa çikariz yani?
Arkadaşlar sizce kura nasil bence yani ne çok kotu ne deçok iyi ortaa aliriz yaa çikariz yani?
Cevapla