Belli bir yaştan sonra aileden para almak zoruma gidiyor var mı benim gibi olan işsiz olan?

Üç yıl müşteri hizmetleri tecrübem var. İngilizcem var. Lisans mezunuyum. Müşteri ilişkilerinde iş arıyorum. İş yok. Olanlar da kira ve fatura ve sağolsunlar sadece bir haftalık yemek parası veriyorlar. Üç hafta aç kalmamı bekliyorlar. Ailemden hala harçlık alarak işe gitmek istemiyorum. Sonuç, işsizim. Var mı bu durumda olan. Bu ülkede neden bir insanın yaşamasına uygun insancıl koşullar yok.

Belli bir yaştan sonra aileden para almak zoruma gidiyor var mı benim gibi olan işsiz olan?
Cevapla