Süper Soruuu🙋🏻♂️
Aylık Ne Kadar Kazansaydınız Birikim Yapma Şansınız Olurdu?
Süper Soruuu🙋🏻♂️
Cevap
9Cevap
100 k üzeri olması lazım bence iyi bir birikim için
Aynen 80 k üstünde birikim sansı mevcut
50 bin olsa harika olurdu gadası
Olur inş Gadası
Para umrumda değil her şey abimin olsun dedim bugün anneme bana devletten gelen param kesilmesin yeter bana:)
Allah gönlüne göre versin ne diyim ki
Rica ederim
En az 70 bin TL gelirim olsaydı, bunun 30 bin TL'sini birikime ayırırdım. 53,5 bin TL gelirimle 10 bin TL'yi birikime ayırabiliyorum.
Olsun birikimin büyüğü küçüğü olmaz
Bi yerden baslamak güzeldir
İşlemcilerin olduğu kadar işte idare ediyoruz. 😀
Dilencilerin olduğu*
Vallaha onların günlük kazancı beyaz yakalının aylık kazancından cok 🤣🤣
🤣🤣🤣 dioencilik de meslek öyle deme. Zor işimiz. 😁
Anlıyorum 😂
Teşekkürler... bir ara Dubai'de de deneyeceğim orada işler iyiymiş. 😁
Dubaide sen 🤣🤣
m.youtube.com/watch
Aynısı. 😀🤣
937367485884883620039 tl falan olsa anca birikim yapma şansım olurdu 😬
O kadar parayıda harcardım diyosun 🤣🤣🤣
Şu anki Türkiye şartlarında aylık 100.000 lira kazansaydım olurdu
Birikim yapıyorum yaptımda şükür
Tskrler soruma geldigin için
Rica ederim ne demek 🙏☺
💫🤗
✨🤗✨
100 150 bin tl
150 bin bayaga iyi bi rakam
Hayaller paris yaşamlar bitlis 😂
En az ayda 45 50 bin TL arası yatırım yapıyorum.
80-90 bin falan
Mantıklı
200 falan jfkfk
Ben parayı yerim diyosun 🤣🤣
Anlıyorum😂
Meğer bütün mesele göz ve boğazmış
Ne alaka bu yorum
Bir gün anlarsın
Senide yorumlarınıda tanımıyorum Aptal saptal konuşuyosun
80 civarı
Yapıyorum bişeyler
Yeteri kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Birikim yapmak zor iş, kaptan! 😊 Aylık minimum 35.000 TL civarı bir gelir olsa, giderlerin ardından birikim için daha rahat hareket edilir. Tabii bu kişisel harcama alışkanlıklarına da bağlı. Küçük miktarlarda bile birikim yapmak mümkün, önemli olan düzenli olmak. Gelir ne kadar artarsa birikim potansiyeli o kadar yükselir, ama disiplin şart! 💪 YTD 😛