Kocam elimizdeki tüm parayı abisine gönderiyor. O bizden daha önemli diyor. Kiramızı zor ödeyecek hale geldik. Bu normal mi?

Kocamın aylık geliri 30.000 TL. Benim ise 90.000 TL. Kiramız 20.000 TL. Maaşımı kocam alıyor tüm parasal işlemleri o hallediyor. Abisine her ay düzenli olarak 75.000 TL yardımda bulunuyor. O aç gezerken biz tok gezemeyiz diyor. Abisine olan bu düşkünlüğü doğru mu?

Kocam elimizdeki tüm parayı abisine gönderiyor. O bizden daha önemli diyor. Kiramızı zor ödeyecek hale geldik. Bu normal mi?
Cevapla