Annem anlatır..
İlk evlendiklerinde sadece piknik tüpü varmış mutfakta...
3 bilezik bir kolye ile evlenmiş... Sonra her şeyi beraber yapmışlar
Şimdikiler kuyumcu dukkanını istiyor. Yani kuyumcu vitrini gibi dolaşmak istiyor.
" Bir kere evleniyorum, ya bunları alırsın ya da beni göremezsin" tripleri..
Bir de " Beni bedavaya mı getirmeye çalışıyorsun?" diyen tipler var. Bunlara da :
" Fiyatın ne? Kaç para ise ödeyelim" diyince ben patavatsız oluyormuşum..
Şimdiki kızlar neden kuyumcu vitrini gibi dolaşmak istiyor?
İşin ilginci bu kendi hür iadeleri ile verdikleri bir karar değil.. Anası istiyor.
Madem ki kızın geleceği için, neden kızın kendi istemiyor?
Onu da geçtim, kızın geleceğini teminat altına almak için kendi birikimimi verince benim geleceğim ne olacak?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer