Şimdiki kızlar neden altın diye kuyumcu dükkanını istiyor?

Annem anlatır..

İlk evlendiklerinde sadece piknik tüpü varmış mutfakta...

3 bilezik bir kolye ile evlenmiş... Sonra her şeyi beraber yapmışlar

Şimdikiler kuyumcu dukkanını istiyor. Yani kuyumcu vitrini gibi dolaşmak istiyor.

" Bir kere evleniyorum, ya bunları alırsın ya da beni göremezsin" tripleri..

Bir de " Beni bedavaya mı getirmeye çalışıyorsun?" diyen tipler var. Bunlara da :

" Fiyatın ne? Kaç para ise ödeyelim" diyince ben patavatsız oluyormuşum..

Şimdiki kızlar neden kuyumcu vitrini gibi dolaşmak istiyor?

İşin ilginci bu kendi hür iadeleri ile verdikleri bir karar değil.. Anası istiyor.

Madem ki kızın geleceği için, neden kızın kendi istemiyor?

Onu da geçtim, kızın geleceğini teminat altına almak için kendi birikimimi verince benim geleceğim ne olacak?

Şimdiki kızlar neden altın diye kuyumcu dükkanını istiyor?
Cevapla