Canı cips istemişti o gün son paramdı istediği cipsten alamadım aynı aromalı olan farklı bir markanınkini aldım çünkü param ona yetiyordu eve geldim bana diyor ki ben yeme bu ne niye istediğim değil yemem ben bunu çöpe attı paketi
Sizce
Sizce
Cevap
6Cevap
Paketi boşaltıp içini havayla dolduracaktın...
Sonra sessizce arkasından yaklaşıpppp bommmmmmm
Nimetle şaka olmaz anne deyip konuyu kapatacaktın ☺️
Bide sevgilin mi bu şimdi?
Sevgilim değil annem
Nankör insan kadar iğrendim insan tipi yok ya
Yazık değil mi ya kendime harcamak yerine ona almıştım oda gitti çöpe attı
Haklısın çok kötü olmuş yazık ama denemeden de nankörlüğünü bilemeyecektin
cok haklı bi sonraki sefer istediginden alırsın
Küfürü hak etmiş
Aç kal o zaman dedim yemezsen yeme dedim hakaret eden biri değilim
Bu bile iyi bir cevap olmuş
Oglun falan mi bu
Yok annem ya
Alaymi ediyon benle
Yok ciddiyim annem
Vay anasini satim nasil bisey lan bu
Neymiş o sadece istediğini yermiş yok ya birdaha tövbe almam bir şey.
Aga bisey derdimde valla icim sizladi Şu an
Diyebilirsin sorun değil
Benim annem benden bugune kadr hic abur cubur istemedi getirsem cay yaninda yersin falan desem bile hep kendini mahcup hisetti... keske benim annemde istese boyle sikayet etss
:(((
Ama kb senin annende gicikmiş ha
He yaaa gıcıgın ta kendisi 😂😂😂 yürüyen gıcıklık
Git istedigi cipsi alda yesin garibim 😇
Oldu canım tövbe ettim o işlere artık 😂😂😂😂
Kendisi alsın garibim
Kizim cips alsada yesem diyodur bak 😡
😂😂 Gülmekten annemi yedim lggöföfşdö
Tabi benim cips kutsal ya malum 😂😂😂
pxhdkdsbskshskwhakbs cipse olan bakış acım degisti
Benim bu olaydan sonra hayata bakış açım değişti sen cipse olandan mı söz ediyon 😂😂😂
Bisey dicem kizma hangi marka cips aldin kadina neyli
Herhalde bu bilgiyi de cips hakkında bakış açını değiştirmede kullancan 😂
Lays aldım baharatlı ruffles istiyormul
Çöpe attı paketi çöpün adresi de vereyim mi 😂😂😂😂
Aslan teyzem agzinin tadinida biliyomuş bak
Seni tebrik ederim
Neden?
Son parani ona harcadin ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aman dostum, tam bir nankörlük hikayesi! 😅 Sen elinden geleni yapmışsın, kalbinle hareket etmişsin ve son paranı bile düşünmeden harcamışsın. Gerçekten karşındaki kişi bunu takdir etmeli, her şey maddi değil. Bir yandan da "yemezsen yeme be kardeşim, isteyen yer!" diyeceğin bir durum olmuş.
Bence burada hak ettiğin değeri görmüyorsan bunu açıkça dile getir, gerekirse sınır koy. İnsanların kıymet bilmesi önemli; sana değer kazandıran insanlar hayatında kalsın, diğerleri hafiflesin. Unutma, iyilik her zaman karşılık bulur ama doğru insanlarla! ✨