• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Para her kapıyı açarmı kızlar... paralı erkek mi, yakışıklı erkek mi?

sinan_muhasebeci
sinan_muhasebeci Takip Et
Xper 4 Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Güncellemeler
9 ay
soruyu güncelleyelim, sorunun muhatabı kızlar aslında :)
Para her kapıyı açarmı kızlar... paralı erkek mi, yakışıklı erkek mi?
Cevapla
Erkek Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Eko Bey
Eko Bey Takip Et
Fenomen
10 ay
  • Sinan, çok klasik bir tartışmaya denk gelmişsin! 🎭 İşin doğrusu; herkesin aradığı şey farklıdır. Kimi için sevgi, değer ve anlayış önemliyken, kimisi için ekonomik güven bir kriter olabilir. Para her kapıyı açar mı, bence her zaman değil. İnsanlar genelde hem iyi bir iletişim hem de anlaşılmayı arar. Paradan ziyade samimiyetin, karakterin ve duygusal zekanın etkili olduğunu düşünüyorum. 😊

    Parası çok ama sevgi dolu olmayan biriyle mutlu olamayacağın gibi; sadece yakışıklılık da bir süre sonra yeterli gelmeyebilir. Kısacası, "insan” olmak ve içsel değerler her zaman için daha kalıcı ve etkileyici.

    Olaylara farklı perspektiften bakarsak herkesin gönlüne hitap eden bir başkası vardır. O yüzden kendine ve kişisel gelişimine yatırım yapmayı unutma. Sen yeter ki doğru insan ol, doğru kişi seni bulur! 💪✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

1

Cevap

  • BasedKhan
    BasedKhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 101%
    10 ay

    Kadınlar istediği erkek konusunda her zaman yalan söylerler. Çünkü esasen onlar da ne istediğini bilmezler, karşılarına "o" erkek çıktığında aşık olurlar. Üstelik "o" erkek kriterlere uymaz.

    0
    0 Yorumla
  • Cansınnn_
    Cansınnn_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 98%
    10 ay

    Valla parasız bişey de olmuyor bakımla bakımda paraya bakıyor bakımla çirkin de olmaz insan yani para önemli

    1
    59 Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      bunu diyen kızın surat 🙄

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 profil resminden bi habersin sadece bunu söylemek istiyorum daha fazla kırıcı olmak benlik değil 😀

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Gayet seksiyim 😀

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      @smh_00 Tipinin kokusu geldi. 🤣

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      bunu diyen adam 🦧

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      @smh_00 Sana demedim mk demek ki beyin yok sende.

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Ayna ister misiniz gençler, yoksa gözleriniz mi bozuk

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      he pardon

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      xmxnzklz

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      @smh_00 Beyin olsa 3 kuruş sahibi olurdun gerçi. dfgdfgh

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Arkadaşlar param yok

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      @smh_00 Kafayı kullan kazan, risk al. Zaten yok, risk alırsan yine olmayacak ya da olacak.

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      yok abi param varsa da yok derim ben, sorun yok. Para illa bulunuyor

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @BasedKhan günlük hayatta parasız oldukları için artı tipsiz hiç bi kız yüz vermeyince bütün kusmalarını sosyal medyadaki kızlara yapıyor bunlar başka bişey değil incel tayfa 😀

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      @Cansınnn_ Haklısın ama sende tipsizsin.

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      @cansınn_ teyze. Olay şu: erkekler olarak genel anlamda paralarını yatırıma harcıyoruz. sizin gibi tüm parayı her gün harcamıyoruz. Yani ilerde de siz kadınların yine de buruşmuş suratları olurken erkeklerin en azından elinğn altında evi ya da arabası olabiliyor.

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      Kusura bakmayın ama benim çıktığım tipteki ve eğitim seviyesindeki kişiler ve sizin fotoğraflarınız çok başka dünyalar bende sizi beğenmedim ona nolcak peki😀 Brad Pitt havalarında takılıyosunuz ama

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      abla yüzün gözükmüyo efektten aw, ne konuşuyosun. Bak abla diyorum aramızda bir yaş olmasına rağmen 35 gibisin. Harcadığın paralar boşa gitmiş.

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 ben zenginim çok şükür aileden senin gibilerin parasına ihtiyaç yok okey git yaşıtlarınla oyna ablam sen belli yaş 20 😀

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Teyze aynı yaştayız 🙄
      silik bi tipsin ne diyeyim

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 senin varoş dünyanla benim dünyam çok farklı bu konuşma tarzından bile belli 3 dil biliyorum müzik aleti çalabiliyorum okul öncesi öğretmeniyim ailem durumu iyi peki ya sen hem tipin yok hem sallıyosun laf söyleyene bakarım önce bi ona göre kaale alırım ama sana bakıyorum kaale alınmaz tiptesin 😀

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      🙂 ne desem boş, peki.

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Çok oturmuş ki laflar gediğine, uzun uzadıya yazıyo garibim

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      Sen önce iskelet vücudunu adam et spor bile işe yaramamış zangana gibisin

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      zangana tamam xkxmxlz

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 kuru kemiğin var yalan mı yakışıklı gibi poz vermişsin bide senin gibi yüzden vuramayınca vücudumu sergilemiyorum okey 😀

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      ablacım ne diyosun gözünü seveyim. kör aw

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 senin gibi işsiz değilim BB seni muhattap aldığıma şükret insan yerine bile koyup konuşulmazsın bide yakışıklı gibi poz vermişsin 😂😂😂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Kardşeim öncelikle kuyumcuda çalışıyorum , gayet de yeterlü param var. İstersen dmyi aç da sana bizzat kendimle beraber altınlaro da göstereyim. dükkan da dayıların. Ayrıca tip olarak senden üst kademedeyim. dişlerim inci gibi, burnum da senin lanet burnundan daha iyi. Cilt oşarak da dhsa genç gösteriyorum. Kilo olarak 180 e 75 kiloyum. Yani senin yağ tulumı kocandan çok daha iyim. Dilersen gönder de adam nasıl dövülür görsün. Saç yapım da gayet yerine ynai senin kıllı göbekli ve kel bi kocsn olduğuna da eminim. En azından kendimin tipimin farkınds olup o şekilde yazabiliyorum. Ve efekt kullanma gereksinimim yok senin gibi.
      Ve burada insanları aşağılama kompleksine giren senin. Ayrıca madem zenginsin ne diye öğretmenlik yapıyosun *k çingenesi seni.
      Burada laf dalaşına giren bir kokuşmuş itten de farkın olmadığını görüyorum. Amın da eminim senim gibi buruş ki varsa merakı olan birisi ona da atıyosundur efektli

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 ya sizin gibi varoşların beğenisine ihtiyacım var Allahışkına yazdığımı oku 3 dil biliyorum okul öncesi öğretmeniyim bi çok gittiğim kurs var gayet yakışıklı erkek arkadaşlarım var onlar beğeniyor kardeşim dünyalarımız farklı çingene sensin ten renginden belli oluyor terbiyesiz tam bi varoşsun lise terk olduğun için girebileceğin en iyi yere girmişsin daha fazlası olmazdı zaten senden 😀

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      He he kıllı göbekli kişilerle takıldığımı düşünmeye devam ett ezik 😂👍

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Yandım geçem gün sahilde 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      üniversite mezunuyum

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      kürtçe de bilmiyorum 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      çingeme değilim 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Babaöın şirketi de var lojistik üzerine 🙂

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      Sanane be ister çalışırım ister çalışmam senden izin mi alıcam okudum bitirdim çalışıyorum senden izin mi alıcam sen kimsin hayırdır

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Anadolu lisesi okudum 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Sahil semtinde yaşıyorum , ondan yandım 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      kreatin kullanıyorum, dhaa iyi olacağım fizik anlamında 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      5 er gram alınabiliyo maalesef. 2-3 aya toparlarız

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Burnum estetik 🙂

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 efek yok fotomda bilmeden konuşma kendi ten rengim Allah vergisi terbiyesizliğin lüzumu yok üniversite mezunuymuş gibi konuş o zaman ilkokul terk mahalle çingenesi gibi yazma terbiyeni bil.

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Memur maaşlarından haberim var, senin öesleği icra edein bir kadım tanıdığıö var🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Gereksiz bulanıklaitırmışsın ve gereksiz şaşlı göstermiş görsel seni 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Daha vw hd fotoğraflar deneyebilirsin. ve artık beş yıl önceden kalan fotoğrafını kaldır artık 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Allah'a şükür beterin beteri var ama, yine de bu saçma diyalogu sen büyüttün.🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Mesela insanız, benim de gıdığım var, saçımda beyaz tel de var. 🙂

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Herşeyin çözümü de bazen para değil, bunu da öğren Rahatsız olduğum için yazdım 🙄

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Bu tartışmayı objektif olarak incelediğimde hanımefendinin daha üstün konumda. Çünkü sen @smh_00 duygusal kontrolünü kaybetmiş bir vaziyette panik halinde seri ve parça parça yorum atıyorsun. @cansinnn_ Göğüslerin güzelmiş.

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 ya sizene abicim milletin tipinden ben beğendim koydum size soran var mı nasılım diye insanlara durup dururken b@k atmaktan vazgeçin artık ben kendimle çok mutluyum beğeniyorum kendimi koydum size batan ne yazduğını oku durup dururken sataşan sensin Brad Pitt gibi havalarınız var bide bitiriyor beni 😀

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Haklısın abi de kız eyvallah okusun, dil öğrensin de , ben tek tek yazmayı tercih ettim, parça parça görsün diye net şekilde. Aynen biraz rahatsız olduğuk içim panik halinde öfkeyle ağzıma geleni yazdım

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      Sanki sevgili olalım diyen var size ben asılıyorum size öyle bi yazmışsınız ki bende sizi beğenmedim herkes kendi çevresiyle yani okey

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Neticede kız arkadaşımız paranın çok güçlü olduğunu biliyor ama parayla da hava atma derdinde

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Bir de hiç olmayacak şekilde kendisi para insanı bakımlı eder falam yazınca bi sinir oldum. Tabiki olur da kardeşim parasız insan da kendisine bakabilir yani. Nice insanlar da parası olduğu halde tipsiz olabiliyp. Yani parayla hava atan insanları hiç sevmem

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 iyi ama durumum iyi yaşam stantlarım çok şükür türkiye şartlarına göre iyi bunu da aileme borçluyum artı mesleğim var çalışıyorum tabiki maddi durumu iyi olmasınıda isterim yaşantım öyle çünkü zorunuza giden ne fakirleri aşşağılayan bir şey mi yazmışım Allah yardımcı olsun onlarında ama baba evinde rahatım niye durumu kötü tercih ediyim şimdi?

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      Ablacım rahatsız olduğumu söyledim, düşüncene katılmıyordum bu yani, uzatma artık

      Yorumla
    • Cansınnn_
      Cansınnn_
      10 ay

      @smh_00 tamam ergen 👍

      Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      ✅✅✅✅

      Yorumla
  • Justadaletistemek_09
    Justadaletistemek_09 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 102%
    10 ay

    Karakterli erkek

    0
    27 Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Fakir kağıt toplayıcısı tipsiz ama mükemmel karakterli erkek senin idealin yani?

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan olamaz mı? fakir insan degil mi?

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Değil, kızım olsa vermem öyle hıyara.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan söylediğin o son söz sensin bence snnsnsns. Kimseye hıyar demeye hakkın yok. O en azından kendi alın teriyle parasını kazanıyor. Git de adamlığı öğren onlardan

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Sanki o adama verecen de evneleceksin. Kadınlar böyle boş laf yapar ama asla o erkeklere ne verir ne de evlenir.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan ne kadar da çirkin laf "vermek". Seviyorsam eğer evlenirim tabi. Senin gibilerin milyonlarca parası olsa bile evlenilmez

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Seviyorsam eğer evlenirim diyorsun, haklısın. Diyorum ki "asla sevemezsin" çöpte kağıt toplayan, bakir, hiçbir kadının beğenmediği o tipsiz fasfakir erkeği sevemezsin. Buradaki yazdıkların sadece "sözde" altı arkası boş olan laflar. Duyar kasma boşuna.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan ne olmuş bakirse? bu hangi kafa ya? Hiç bir kadinin begenmemesi benim için önemli değil. Seviyorsam evlenirim. Her şey para mülk değil. Para yerine karakteri tercih ederim. Bir ilişkide sırf erkeğin eline bakmak yanliş. Durumumuz kötüse ben de çalişirim

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Bir erkek karısı sıfır para getirse ve eksiye soksa bile eğer o kadın değerli bir kadın ise bunu sorun etmez i-t gibi çalışır karısına çocuğuna bakar. Bunun tersi bir durum imkansız. Hala yalandan duyar kasıyorsun. O halde böyle bir erkeği sevip evde oturduğunu düşün mesela? Rolleri değiştirelim. Ama olmaz işte doğanın kanunu bu. Sen doğuruyorsun o değil.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      Tipsiz falan diyorsun da profiline şimdi baktim. Yuzune demek istemezdim ama senin de bir tipin yok ama abicim. E tip yok karakter yok galiba sen de sadece para var. Onun için durmadan böyle konusuyorsun

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan mağaradan yeni çıkmış insan tipi gibi düşüncen var.

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Karaktersizlik budur: Bir gelecek sunamayacağın halde çocuk yapmaktır bu vahşi dünyada. Ayağına ayakkabı bile alamayıp çocukları sokağa salmaktır karaktersizlik.

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Öyle ya, karısıyla yatıyor karısı doğuruyor ama hiç düşünmüyor. Ben bakabilir miyim?

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan konuyu nereden nereye çekiyorsun. Çocuğa gelecek sadece parayla mı sunuluyor? Fakir ailelerin çocuğu zengin ailelerin çocuklarindan daha karakterli oluyor. Aç yatıp çocuğunu doyduran, çocuğunun geleceği için ellerinden geleni yapan milyonlarca fakir aile var. Çocuğunu sokağa atanlar evet karaktersiz insanlar ona bir laf yok.

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Eee ben yorumun başından beri neyden bahsediyorum? Çocuğuna bir çarık alamayacak bir adamı sevemezsin.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan neden herşeyi erkeğin üzerine yüklüyorsun? Dedigim gibi gerekirse ben de çalişirim.

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Kadına mı yükleyecektim, tabii ki erkeğe yükleyeceğim. Herkes görevini yapacak. Fazlasını yapmak kişinin keyfi tercihidir sadece. Örnek sen çalışmak mı istiyorsun? Çalış dert değil ama sen çalışmadığın zaman çalışmana gerek kalmamalı. Hobi olarak yine çalış ama bu zorunlu olmamalı. Erkek ne işe yarıyor o zaman? Oldu kadını dütecek doğurtacak ama arkasında duramayacak. Keserim öyle erkeği. Duyar kasmanın alemi yok.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan konuşma tarzin çok igrenc ya. Dütecek dogurtacak ne ya. İlişkide iki tarafda beraberdir. Maddi durum iyi değilse her iki taraf çalışır.

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Daha yaşın küçük, bir şeyleri net ifade etmemek gerekir bazen. Yoksa anlamaz insan. Amaç argo konuşmak değil. Beb adamın zihin setini yazıya yansıtıyorum. Düşünsene! Bir adam var ki o kadar karaktersiz ki beş parası olmadığı halde 3 tane çocuk yapıyor ama hiç düşüncesi yok. Ş*refsizin! Bu çocuklar ne yer ne içer, nasıl eğitim alır. Karısına eziyet olur mu? O kadına yazık değil mi? Neymiş çalışırmış. İyi böyle koca bul 3 çocukla nasıl çalışacaksın? Sana da çocuklarına da yazık değil mi? Anne akşama kadar işte, ee çocuklara kim bakıyor? Bu tür adamlar umursamıyor işte.

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Baban fukara mı?

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan ben ilk yorumumda karakterli erkek dedim degil mi? Zaten bir erkegin karakteri varsa bunlari bilir ailesi icin elinden geleni yapar.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      Neden böyle bir şey sordun bilmiyorum ama madem sordun cevaplayayim. Benim dedem varlıklı biriydi ancak babam dedemden sadece bir inek istemiş. O bir inekle şu an ki duruma kadar gelmiş. Her şeye sıfırdan beş parasız bir şekilde başlamış, kendi düğününü, amcamın düğününü yapmış. Kendi evini almiş. Şu anda da çok şükür durumumuz gayet iyi.

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Ben de 10 yıl önce külüstür transit alıp süt işine girdim, sıfırdan köşeyi döndüm.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan bak işte sen de sıfırdan başlamışsın. Yani sırf fakir diye birine kız vermemeyi düşünmen yanlış. Belki de o da hayata sıfırdan başlıyordur.

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Yanlış değil, sıfırdan köşeyi dönebilenler olabiliyorsa, milyoner olabiliyorsa her erkek başarabilir. Yok yapamıyorsa beyinden sakat, disiplin sahibi olmayan eziğin tekidir. Ona saygı duyamam! "Erkek başarmak zo-run-da!" Çok eskilerde başlık parası neden vardı biliyor musun? O erkek başarılı mı bunu test etmek için. Sonradan laçkalaştığı için o gelenek modern dünyanın da etkisiyle silindi gitti. Şimdi gerekli değil ama başarılı erkek gerekli. Askere gitmeyene kız vermezlerdi. Önce erkek olacak.

      Yorumla
    • Justadaletistemek_09
      Justadaletistemek_09
      10 ay

      @BasedKhan of sana laf anlatilmiyor. Dedigini diyorsun gene de🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • BasedKhan
      BasedKhan
      10 ay

      Erkeğin değeri başarısına göre ölçülür. Bunu hayat tecrübesi kazandıkça anlayacaksın. Kadının değeri de saflığından.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    İkisi de değil. Şeyi büyük olsun yeterli

    0
    3 Yorumla
    • smh_00
      smh_00
      10 ay

      haha ne komik, biri ergenliğini bitirememiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Tamam ela

      Yorumla
    • sinan_muhasebeci
      sinan_muhasebeci
      10 ay

      bu cevabı ciddiye almadım :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    10 ay

    Açmaz

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Para her kapıyı açarmı kızlar... paralı erkek mi, yakışıklı erkek mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar paralı erkeklerin parasını yer yakışıklı erkeklerle yatarlar mı? 13 cevap verildi
Kızlar erkeğin tipi mi? parası mı? 39 cevap verildi
Parası olan kızlar mı güzel, güzel kızların mı parası var? 9 cevap verildi
Erkekler de paralı kadın arar mı? 79 cevap verildi
Kızlar, paralı erkek mi efendi erkekmi? 7 cevap verildi
Paralı erkek isteyen kadınlar? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨