İşsizlik maaşı bitene kadar çalışmayı düşünmüyorum, sizce bu hata mı?

Ben 4 ay önce çıkarıldım işten 30 yaşındayım bekarım 6 ay daha işsizlik maaşı alıcam 10.000 tl ailemle yaşıyorum hep evdeyimdir harcamamda yok bi dil için özel hoca tuttum 200.000 tl ona verdim bide pilatese gidiyorum kendime vakit ayırmak istedim sizce hata mı ettim çevremdekiler öyle diyor?

Güncellemeler
10 ay
Güncel
İşsizlik maaşı bitene kadar çalışmayı düşünmüyorum, sizce bu hata mı?
Cevapla