27 yaşındayım ve asgari ücret de olsa çalışmıyorum ne diyorsunuz ne düşünüyorsunuz?

Uzun yıllardır çalışmıyorum zaten lise terkim
27 yaşındayım ve asgari ücret de olsa çalışmıyorum ne diyorsunuz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla