Babam, benle kardesime 1400 er lira nafaka gonderiyor. Onunla bulusmak istemiyorum. Haksiz miyim?

Universite sinavina hazirlaniyorum. Dershaneye gitmek istiyorum ama annem gonderemiyor. Asgari ucretle calistigi icin. Babam emekli ve yasi da genc. Fakat calismiyor, bizim icin hic didinmiyor. Bana hicbir cabasi yok.
Babam, benle kardesime 1400 er lira nafaka gonderiyor. Onunla bulusmak istemiyorum. Haksiz miyim?
Cevapla