Evliyim babam her ay benden para istiyor bin lira falan ben de acıyıp atıyorum sizce doğru mu yanlış mı yapıyorum?

Genelde kendine harçlık istiyor sigara parası kahvede çay parası için

Güncellemeler
11 ay
Bu arada 2 büyüğüm ben de memuruz 2 abim de çalışıyor
Güncellemeler
11 ay
Ben ve tek abim evliyiz diğerleri bekar
Evliyim babam her ay benden para istiyor bin lira falan ben de acıyıp atıyorum sizce doğru mu yanlış mı yapıyorum?
Cevapla