Türk telekomdaki kız neden paramı yollamak konusunda geciktiriyor?

İyi akşamlar KS bu Türk telekomda 1 gün çalışmıştım işi filan hiçbir şey öğretmeden günü geçirdim yabancı turistlere yardımcı oldum vs yaptım bişeyler ama eleman alımı yokmuş diye söylenmiş onun için beni işe alamadıklarını söylemişlerdi o gün işe devam etmeden ayrılmak zorunda kalmıştım o dükkanın sahibinin kızı da orada çalışıyor ve bu aralar kız paramı versin diye uğraşıyorum ilkinde mesajıma cevap yazmadı bilerek mi değil mi bilmiyorum en sonunda aradım açmadı sonra cevap yazdı ibanını gönderir misin Nisa dedi attım ama aynı gün içinde yine paramı yollamadı bugün yine yazdım bugün resmi tatildi yarın yollayacağım size dedi alt tarafı 1 günümün hakkını vereceksin niye bu kadar zorluyorsun para vermemek için anlamıyorum yani
Türk telekomdaki kız neden paramı yollamak konusunda geciktiriyor?
Cevapla