Bizim ülkede bahşiş kültürü bence yok ama bahşiş verirsin bahşişi beğenmezler böyle bir durumda var :D

Bizim ülkede bahşiş kültürü bence yok ama bahşiş verirsin bahşişi beğenmezler böyle bir durumda var :D

Ben lisede öğrenciyken arkadaşımla gitmiş olduğumuz bir kafede bozukluk olmadığı için Fiyatın biraz üstünde bir para bırakmıştım Ve garson Parayı almak için gelmişken arkadaşım da dedi ki bu para biraz fazla değil mi ben de dedim ki zaten üstünü getirecek Sonra arkadaşım beni bayağı bir zorbalamisti lise ogrencisinin bahsis vermek neyine diye soruyor insan haklı mıyım
Ne bahşiş düzgün insan olsa iyi müşteriyr hoş geldin diyosun nerelisin diyor ukala bir şekildesana neresi lazm dedim gidip şikayet etmiş yamyam millet bahşiş mi vercek
Cevap
15Cevap
vermiştim evet
Bahşiş verdiğim paralarla kendime bi dört kapılı panda alırdım he
@Asfgfdff yiioo
@Asfgfdff bayram geçti veremem
Bu havada seviyom cacığı ben vaynnn
Buzu rendelemişler bi de üffff vayn neler söyletiyosun bana
Bahşiş her halikarda bırakırım.. Çok çok nadirdir bırakmadığım :))
Veririm tabii fakat bu Japonya'da sadece normal değil
Direk garsona bahşiş hiç vermedim bana biraz üstünlük kurma çabası gibi gelir böyle şeyler. Onun yerine tip'e atmayı tercih ederim ödeme esnasında...
Yani Hakedene usulen verilir
Hizmeti beğenince veriyorum destek oluyorum
Hayır ama kuryeye verdiğim oldu
Evet bırakıyorum zaman zaman.
Servisten memnun kalırsam, evet her zaman.
Güler yüzlü olanlara veriyorum
Ödeme anında kasa da olabiliyor kardeşim.
Beyim çok cömert bu konuda.
Kafeye gitmem pek gidersem de bahşiş vermem :D
Aklıma geldikçe veriyorum.
Olduu
Vermişimdir
Çok verdim
Hayır vermedim
çooook
Vermedim
Hayır vermedim..
Yooo
Hayır hiç vermedim.
Yok o bana versin
Standart olarak %10
Verdim
Bazen veririm.
Verdim
Hayır 😀
Çok defa
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?