Çünkü diğer türlü takılmaktan öte gidemicek, kızın ailesi ne dicek bu duruma, oğlanın ailesi zaten eğer hakkaniyetli insanlarda oğlanı karislarlar bu konuda..
Adam nasıl olunur?
Çünkü diğer türlü takılmaktan öte gidemicek, kızın ailesi ne dicek bu duruma, oğlanın ailesi zaten eğer hakkaniyetli insanlarda oğlanı karislarlar bu konuda..
Adam nasıl olunur?
Cevap
7Cevap
Günümüzde o maddi özgürlük dediğin olay uzun süre alabilir kolay değil .
O süreçde yanında olmayıp, sonradan tamam diyeni hayatına alanda ne bilim
O zamana kadar her türlü kızı kullanan var ama elini tutan sarılan öpen başka şeyler de.
Kızın ailesi ne diyecek bu duruma?
30'a gelip hâlâ bir baltaya sap olmamışsa sence işi sevgili yapmak mı yoksa maddi bağımsızlık kazanmak mı
Maddi özgürlüğü kazanmak başka bişey, kazan ki önce kendi hayatına yön ver, kazandıktan sonra doğru kişi karşına çıkar,
Kazanana kadar yanındaki sende o micadeleyi görüyosa kabullenir yanında olur zaten,
Ama maddi özgürlüğün yok, hayatına yön veremedin die yanında olmayan zaten ilerde tercih edilmez ki
Tercih edilmesin bizde onları tercih etmiyoruz zaten.
Mücadele görmediğimiz durumlardan bahsediyorum zaten, mücadele görüyorsak problem yok ama bir insanın ilk önceliği maddi bağımsızligi sonra aşk meşk olmalı
👍 aslında gelecekteki eşine bir kıymet vermek bu.
Şimdi dahil etmiyorsun ama onun için hem kendini koruyosun hemde işleri yoluna koymaya çalışıyorsjn bu da bı sevgidir
Sevgili yapabilir ancak ciddi adım atamaz diye düşünüyorum. Onun için maddi manevi altyapısını doldurması gerekli.
Yaparsın illa evleneceksin diye bir olay yok sevgilinle kaldı ki yaş hele de 30'dan falan küçükse
Hayır ben evlenmek istiyorum
sevgiliden öteye gidemez maddi bağımsızlığı olmadan
Erkek maddi bagımsızlığını kazanmadıkça yaşamamalı falan ama öyle işte
İşte ben bundan da dolayı sevgili yapmamıştım
İyi yapmışsın.
Diğer türlü hayal satmak oluyo ve oğlanin para kazanacağı varsa da engellemis oluyor yalan mı? Kızla uğraşmaktan
Öyle. Yani yemeğe çıkmak bir yerlere gitmek başbaşa zaman geçirmek için de para gerekiyor.
Hayatımızın gercekleriy bunlar her iki taraf içinde maddi bağımsızlık önemli
Haklısın bir bağlayıcılk olması o kadar önemli ki.
Çünkü o kız cinsellik yaşadıktan sonra kendini kadın gibi hissediyor eşini arıyor...
Ama o kişi esiy değilde sevgilisi ise bu zulümdür
Evet haklısın.
Çünkü güven verip güveni yıkmak çok kötü bişe cinsyet gibi.
Ayrıca o kendini artık kadın gibi hissediyor, belki bu zamana kadar o kadın savaş verdi biraz olsun rahatladı kadın olmanın hissini yaşadı sonraysa ya aldatıliyor ya da ilerisine geçemiyor, kadında o erkeğin eksikliğini çekiyor hiç olmadığı kadat
Ya ben ruh eşimi erkenden bulduysam ne olacak
Yani bilmiyorum ama fazla temasa gerek yok kıza söz vermeye de gerek yok işine gücüne bakacaksın o sırada
E okk zaten evlenmeden ilişki falan ters bana
İyi bari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Maddi bağımsızlık kazanmak hayatta önemli bir adım. Ama bu, ilişki yaşamayı "kesinlikle" engelleyen bir durum değildir. İlişkiler sevgi, anlayış ve destek üzerine kurulur. Maddi durumun kötü diye duygularından vazgeçmene gerek yok. 🫶
Parasal sıkıntılar sevgiyi yaşamaya engel değil ama uzun soluklu bir ilişki için sorumluluk almak gerekiyor. Eğer maddi bağımsızlığın yoksa, bu süreçte hedeflerine odaklanırken yanındaki kişi senin için bir destek olabilir. Karşılıklı dürüstlük ve iletişimle her şeyi yoluna koyabilirsin. 💁♂️
Unutma, "adam olmak" sadece parayla değil, karakterle ilgili bir şey. Kendine güven, çalış ve hedeflerine ulaş. 😉