Ben olsaydım;
Bir adet 3+1 veya 4+1 apartman dairesi alırdım, ona en fazla 5 milyon TL verirdim. Mevcut 2+1 evimi, ikametimin bulunduğu semt bazına göre kiraya verirdim.
Biri klasik, biri karavan ve biri günlük kullanım olarak 3 araba alırdım. Klasik arabam yarım milyon TL'nin altında olurdu, karavanım 2,0 litreden küçük motorlu maksimum 7 m3 olurdu. Karavanın değeri 3 milyon lirayı geçmezdi. Günlük kullanım olarak 1,5 milyon lira bandında Fiat Egea tarzı bir araba alırdım. Klasik arabam orta kasa Renault 9 Broadway olurdu.
Paramın geri kalanlarını da Türkiye genelindeki maddi durumu iyi olmayanlara kişi başına 1 veya 1,5 milyon TL para verirdim.
Sizler bu soruya göre neler yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer