Ise başladım, maaş günü ayın 15 i, ama 1 aylık para yatiracaklarmis nasil oluyor?

3 temmuzda ise başladım. Kurumun maaş prim vs hepsi yatırma zamanı ayın 15 i imiş. Bu Temmuz 15 te para yapmayacak Ağustos 15 te de 1 aylık para yatacakmış. 42 günlük değil? Anlamadim birileri aciklayabilir
Ise başladım, maaş günü ayın 15 i, ama 1 aylık para yatiracaklarmis nasil oluyor?
Cevapla