Hatırlarsınız belki bu hafta bi fabrikada işe girdim ama çıkmak istiyorum 1 hafta falan durup çıksam ne kadar öderler
Asgari ücretli iş
4 te 1 ini verirler mi?
Asgari ücretli iş
4 te 1 ini verirler mi?
Firmadan Firmaya Değişir Ama Genel Olarak Ihbar Süresi Kullanmadan Çıkacağın İçin Hiçbir Ödeme Alamazsın.
Taşeron Şirketse Kıyafet Parası Mevzusu Var Daha Çok İçeriye Borçlanırsın :D
Ama Biraz Araştır Ve Çıkış Kağıdına Ne Yazdıracaklarına Dikkat Et, Eğer Mahkemeye Vermeyeceğim Gibisinden Yazılar Yazdırırlarsa O Kağıdı İmzalama, Normalde 2 Ay Deneme Süresi İhbar Süresini Kullanmadan Çıkabilirsin, Sen Şu Anda Deneme Süresinin İçindesin, Daha Önce Başıma Geldiği İçin Anlatıyorum, Hiçbir İmza Atmadan Mahkemede Görüşürüz Diyip Çıkın, 2 Gün Sonra Arayıp Paranızı Yatıracağız Gelin İmza Atın Diyecekler, Parayı Yatırın Gelip İmzayı Atarım Dersiniz Olup Biter :D
Daha yeni girdim ve girerken de hiç imza falan atmadım bi şeye sadece form doldurup girdim
Bi de çok fazla bilmediğim terim var pek bi şey anlamadım yazdıklarından 😅 çıkabiliyo muyum çıkamıyo muyum
Saol yazmışsın bu kadar
Çıkabilirsin Ama Parayı Alamayabilirsin.
İhbar Süresi Diye Bir Mevzu Var İşverene 15 Gün Önceden Çıkacağına Dair Bildirmen Gerek.
Firma Sahibi İyi Biriyse Yatirabilir de Şansına Bağlı.
Hmm o zaman çıkmak istediğimi söyleyip 15 gün beklersem parayı yatırırlarmı
Evet Yatırırlar, Ama Bunu Mesaj Yoluyla Yap Garanti Bir Kanıt Olsun Elinde.
1 Hafta Çalışmış Olsan 2 Hafta da Öyle Desek 3 Haftalık Para Yatırırlar Asgari Ücretten Girsiysen Ortalama 12.750 TL
Hmm anladım teşekkür ederim 🙏
Rica Ederimm
Cevap
3Cevap
En az 15 gun caliski odeme al aksi halde ssk girisin yoksa hic alamayada bilirsin
Havani alirsin
Çalıştığın kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?