Altınları bozup fona yatırmak mantıklı mı?

1 milyon tl lik altını bozup fona bağlasam ayda 39 bin tl getirisi oluyor ve ben bu parayı kullanmıcam sürekli işlicek sizce altında durması mı iyi yoksa fonda paranın işlemesi mi iyi olur

Altınları bozup fona yatırmak mantıklı mı?
Cevapla