Yeni ev sahibi kirayı kafasına göre yükselterek beni icraya vermiş şimdi ne yapmalıyım?

İtiraz etcem zaten o cepte bu binada toplam 5 kaçak daire var benim olduğum yer de öyle adam kiradan 2 bin lira yükselterek icraya vermiş 3 aylık ve ödediğim ayinkini de vermiş birde aidatları falan da var kafasına göre yükselttiği ben şimdi burayı direkt şikayet etsem hemen burdan çıkmam gerekir mi yeni ev için Şu an cebimde para yok

Yeni ev sahibi kirayı kafasına göre yükselterek beni icraya vermiş şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla