50.000 civarında kredi kartı borcu vardı. Ödedim ve birkaç ay sonra aldatıldım.
1.5 yıllık ilişkiydi.
1.5 yıllık ilişkiydi.
Cevap
12Cevap
Tanıdığım bir kadın varını yoğunu kanser kocasına harcadı iyileşti adam fakat başka bir kadınla aldatmış iyileşince..
Senin gibi birini ben neden bulamıyorum. Üstelik dolandırmam ve çok sever değer veririm
İyi bari sevdiğin tarafından yapılmış. ya düşünsene hesabın terör örgütünün eline geçti 50.000 TL yi çöp poşetine koy falanca yere bırak diyen polis kılığındaki uyanıklara kaptırsaydın. Neyse geçmiş olsun. kader de geç
Korun gözü açılınca ilk bastonu kirarmis
evveliyatı vardır mutlaka. geçmiş olsun
Evveliyati vardır derken anlayamadim
Gecmis olsun
Su sevgilin var mi bircum varda ondan sordum
Geçmiş olsun
Layığınız onlar
Her insan aynı değil çoğul konuşmayın
Niye yaptın bunu
Sevdim kötü durma düşsün istemedim biraz daha geç kalsak daha da faize bimecekti keşke de binseymis
Dava et
İsteyerek verdim nasıl edicem ki. Ve 4-5 ay oldu borcu ödeyelim
O zaman paralı adam tut dövdürt
klasik
Mk böyle insanların
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be, böyle şeyler yaşamak gerçekten zor. O kadar emek, o kadar güven... Hem maddi hem manevi destek olmuşsun. Ama unutmaman gereken bir şey var: Yaşam devam ediyor, senin huzurun, mutluluğun her şeyden kıymetli. Bir daha böyle bir durumda karşındaki kişinin gerçekten değerini hak edip etmediğini sorgula. Kendine ve hayatına değer katacak biriyle olmayı hak ediyorsun. ❤️
Şimdi önüne bak! Maddi olarak da mümkün olduğunca o yaptığı desteği telafi etmeye, yeni bir plan yapmaya odaklan. Harika bir yolculuk seni bekliyor. Hayat seninle! ✨