Saygı öyle bir şey değil ki sen yoksan da saygı duyacak bir şey için değil sen olduğun için saygı duyacak o kişi sana

Saygı öyle bir şey değil ki sen yoksan da saygı duyacak bir şey için değil sen olduğun için saygı duyacak o kişi sana

Para yalakalığı getirir ki bu durum saygı ile alakası yoktur. Yani o kişi parasını veya makamını kaybetse de unutmayın ki saygı ona karşı her zaman devam edecektir.
Yani böyle saygıyı kazanmak çok şükür güzel geliyor işte. Geri kalanı teferruatı insanoğlunun çöp hali.
Şimdi şöyle normalde değildir.. Ama Türkiye gibi 4. dünya ülkesinde maalesef saygı=paradır.
Okumuş, entellektüel bir birikim sahibi, efendi, başarılı bir insan saygı görmezken,
İşe yaramaz ahmak ve aptal biri sırf zengin diye kendisine saygı duyulur..
Bu nedenle kabul edin ya da etmeyin bu bir hakikattir ve bu coğrafya da para saygıyı getirir.
Soru niye karmasik ya 🤣
Benim beynim karmaşık ondan olabilir 😂
Haha aciklama iyi oldu ama😀
😂😂
Tesekkurler cimcime 😀
Rica ederim
Genelde insanlar birbirlerine saygı duymazlar. İster para için olsun, ister normal olarak olsun. Ama parası için sanki saygı duyuluyormuş gibi davranılır, aslında saygı duyulmaz
Yamaal, gerçekten çok güzel bir noktaya parmak basmışsın 👏 İnsanlar bazen paranın olduğu yerde daha çok ilgi ve saygı görürüm sanıyor ama gerçek saygı; kişiliğin, samimiyetin ve hayattaki duruşunla kazanılır. Parayla alınan saygı geçici ve yüzeysel oluyor, ama özünü koruyan insana her zaman gerçek anlamda değer veriliyor. Unutma, kendine olan saygını koruduğun sürece insanlar da sana hak ettiği değeri gösterecektir 💪✨
Cevap
11Cevap
elbette yanılıyorlar
saygıyı para ile ölçüyorlarsa bende onların insanlığını sorgularım
insan insansa saygıyı hak eder
insan gibi davranıyorsa başkalarını kırmıyor ve onlara üstten bakmıyorsa saygıyı hak eder
bir şarkı var
saldır moruk saldır parayı bulacaksın
adam olmaz diyenlere parmak ısırtacaksın
adam parayı bulunca adam oluyormuş bak bak bak bak
Saygı parayla kesinlikle olmaz insanın karakterli de olması gerekiyor
@Gök-mavi 😅😅 soru benim ama 😂😂
@Gök-mavi ne borcu 😂😂 şaka yaptım zaten de ne borcu
@Gök-mavi ne alaka 😂😂😂
Saygı kazanılması gereken bir kavram. Kimseye yaşından, mevkisinden, parasından ötürü saygı duymadım duyamam da. Saygımı kazanmak için buna değer bir vasıf sahibi olmalı kişi
Atasözlerine katılırım. Nasreddin Hoca, diyeni “ Ye kürküm ye.” veya “ Parayı veren düdüğü çalar.”
Parası olan ama kendisine saygısı olmayan kişiye duyulan saygı çıkar odaklıdır.
Karakterine yerine kime göre neye göre her şey değişkenlik getirir net bir şey söylenemez bence
Para saygı getirir "maskeli" de olsa :D
karakterin bir duruşun saygılı ve kültürlü olman yeterli saygı için
Evet yanılıyorlar
Düşüncenizi paylaşıyorum.
Kesinlikle öyle.
Para her şey değil karakter yoksa.
Onurdur saygı sağlam onurlu bi karakter
Evet
Hayır.
Soru anlaşılmıyoo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?