Ailem sen yokluk nedir görmedin, artık öğrenmen gerekiyor dedi. Yokluğa alışmam için maaşıma el koydular. Yaptıkları doğru mu?

Aydan aya sana 5 bin lira harçlık vereceğiz, bundan sonra böyle yaşayacaksın yokluğu öğreneceksin dediler. Bankadaki birikimlerime ve maaşıma el koydular. Sizce doğru bir şey mi yapıyorlar?

Ailem sen yokluk nedir görmedin, artık öğrenmen gerekiyor dedi. Yokluğa alışmam için maaşıma el koydular. Yaptıkları doğru mu?
Cevapla