Yılların markası AROMA da iflas'a gidiyor. Ne olacak bu ekonominin hali? Ülke nereye gidiyor arkadaşlar?

Ekonomi bitik. Ne kadar çok fabrika kapanırsa o kadar çok işsizlik arkadaşlar. Kimse bana bir şey olmaz demesin. Sırayla herkese vuracak bu kriz.

Yılların markası AROMA da iflasa gidiyor. Ne olacak bu ekonominin hali? Ülke nereye gidiyor arkadaşlar?
Yılların markası AROMA da iflas'a gidiyor. Ne olacak bu ekonominin hali? Ülke nereye gidiyor arkadaşlar?
Cevapla