Otobüs de adamın yerine kart bastım öğrenci olmama rağmen para sını vermedi istemedimde ayıp olur diye ne düşünüyorsunuz?

Biraz sevap da lazım ama benim maddi durumum yok
Otobüs de adamın yerine kart bastım öğrenci olmama rağmen para sını vermedi istemedimde ayıp olur diye ne düşünüyorsunuz?
Cevapla