Finansal özgürlüğe kavuştum diyebilmek için en az ne kadar olması gerek?

10 yıldır kamuda kadrolu çalışıyorum. Bu sene itibariyle çok ciddi şekilde istifayı düşünüyorum. Çok büyük haksızlıklar yaşadım. Adaletin olmadığını biliyorum. Kendimi ifade etmekten, savunmaktan çok yoruldum. Kamuda çalışmak asla istemiyorum. Saatli çalışmak istemiyorum. Özgür olmak bir yandan para akışı istiyorum.

Henüz 1milyon liralık yatırımım var. İstifa etsem burdan yesem hemencecik biter. İyi kötü şu anki maaşım kadar değilse bile 40bin lira da olsa kazanabileceğim ama bir sisteme (!) bağlı çalışmayacağım, ahmak insanlara, mobbinge, patrona mecbur kalmayacağım bir yaşam...

Finansal özgürlüğe ne zaman kavuşulur?

Yaş 37.

Güncellemeler
1 yıl
Finansal özgür olabilmek için ne kadar olması gerek
Güncellemeler
1 yıl
Cevap lütfen!!
Finansal özgürlüğe kavuştum diyebilmek için en az ne kadar olması gerek?
Cevapla