Patronum mu haklı ben mi haklıyım? Lütfen hepsini okur musunuz?

Ben market işinde çalışıyorum. Bunu daha önce sormuştum ama artık gına geldiği için mecburen yeniden soruyorum. Zincir market olmadığı için hakkımı alamıyorum. Ne sigortam var ne de asgari ücret alabiliyorum. 3 buçuk ay oldu. 29 Ocakta başladım işe. Market küçük olduğu için her işe kendim bakıyorum. Sabahları gidip pastaneden poğaça alıp marketi öyle açıyorum. Bu arada niye çıkmıyorsun diyebilirsiniz ama ailem ve çevrem sağolsun işimi iyi gördükleri için çıkamıyorum. Ailem çıkarsan eve gelme seni bırakır kendi hayatımıza bakarız diyorlar, aile gibi aile. Velhasıl kelam. 3 buçuk ayda şimdiye kadar sadece 38 bin TL alabildim. İlk ay 15 bin TL verdi az veririm deneme ayı dedi. İkinci ay 13 bin TL aldım mecburen telefonum bozulduğu için yeni telefon aldım. Kaldı 5 bin TL (18 bine anlaştık). 3. Ay bitti daha yeni alıyorum 2 hafta geçti anca aldım maaşı. Adam parça parça elden veriyor maaşı onu da 2 hafta geçiyor öyle veriyor. Geçmiş çalışanlara da aynı davrandı. Dün 10 bin TL attı kalanını da sonra atarım dedi ama yalan zaten. 2 ay öncesinden 5 bin TL'yi çıkarırsak sadece 5 bin TL aldım bu ay. Kasaya 5 bin TL borcum var ama onu düşeceğiz zaten. Adamdan muhabbet kuşu istedim ben ilçede yaşadığım için gidemiyordum. 1'ini öldürmüş diğeri de ölmek üzereyken getirdi. Onu geçtim ben param olmadığı için hastane randevuma gidemedim. Telefon faturamı zar zor ödedim. Üniversite sınavına gireceğim test kitabı alacağım param olmadığı için alamıyorum. Hani diyebilirsiniz parası yoktur ondan diye de adam belediyede çalışıyor bilmem kaç bin TL maaş alıyor, inşaat yaptırıyor. Başkan yardımcısı kendisi zaten. Üstüne akşamları gelip kasadaki tüm parayı cepliyor. Velhasıl kelam benim de bu sebeplerden dolayı işe gelme isteğim olmuyor. Sabahları geç geliyorum. Yarım saat geç açtım diye beni azarladı. Ben artık yoruldum hem paramı vermiyor hem de minnet bekliyor. Ne yapmalıyım sizce? 23 yaşımdayım.

Güncellemeler
1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
1 yıl
Adamın marketinde tarihi geçmiş ürünler de var ama tanıdık olduğu için ceza yazmadılar.
Patronum mu haklı ben mi haklıyım? Lütfen hepsini okur musunuz?
Cevapla