Niye bir kıza zengin erkek yazınca playboy Cool adam oluyorda orta gelirli biri yazinca abaza oluyor?

Neden böyle parası olmayan erkeklere abaza gözüyle bakiyorsunuz

Niye bir kıza zengin erkek yazınca playboy Cool adam oluyorda orta gelirli biri yazinca abaza oluyor?
Cevapla