Sevgilimle 2 senelik ilişkimiz var bütün harcamaları ben yapıyorum. Bu normal mi?

Sevgilimle 2 senelik bir ilişkimiz var bütün harcamaları ben yapıyorum bu normal mi çünkü sevgilim altın alıyor arsa alıyor benim hiçbirşeyim yok

Sevgilimle 2 senelik ilişkimiz var bütün harcamaları ben yapıyorum. Bu normal mi?
Güncellemeler
1 yıl
Aylık 85-90k gelirim olmasına rağmen birikim yapamıyorum sevgilim ise kendi birikimlerinin bizim için olduğunu savunuyor
Güncellemeler
1 yıl
Yapılan yorumlar ile gaza geldim ayrılma niyetiyle konuşacaktım evlilik konusunu açtı aklımda bi ton soru biz bu düğünü nasıl yapıcaz cepte para kalmıyoki
Sevgilimle 2 senelik ilişkimiz var bütün harcamaları ben yapıyorum. Bu normal mi?
Cevapla