1 yılKimsenin sponsoru değilsiniz. çalışıyor Madem birikim yapıyor O da sizinle harcayacak katkıda bulunacak. sizin her şeyi ödeme gibi bir sorumluluğunuz yok. Kendinizi kullandırtmayın. Siz de ona aynı şekilde davranın Ve siz de altın biriktirmeye başlayın :) akıllı olmalısınız arkadaşım. ) saf olmayın.
25 Yorumla- 1 yıl
Madem birikim yapıyor ortak ikinizin çekebileceği bir hesap oluştursun böyle bir şey teklif edin, zaten niyeti ortaya çıkar :)
Soran1 yılTeşekkürler
- 1 yıl
Aylık 90k geliriniz varken bir de birikim yapamıyorsanız Sevginiz size sürekli para harcatıyor o zaman. Amman Sevgili kardeşim Kaç kendini kurtar :)
Soran1 yılSonu öyle gözüküyor
- 1 yıl
Valla sonu geç kalınmış. Durma :)
En İyi Cevaplar
Değil.
Ortak birikimler ortak noktada, ortak yere yapılır. Senin söylediğine göre o kendisi adına yapıyor.
Üstelik siz daha sevgilisiniz. Aranızda birliktelik olarak resmi bir durum yok. Yarın sevgili değiliz artık ben vazgeçtim dese durum biter.
Üzgünüm ama seni maddi olarak kullanıyor gibi duruyor...
83 Yorumla
Soran1 yılİşte aklı selim bir insan 🖐️😊
Gizli Üye(30-35)1 yılNormal değil bence seni de düşünmesi lazım. İlk buluşmalarda falan tamam sen ödemiş olabilirsin ama ilişki 2 senelik diyorsun ayrıca hiçbir erkek bir kadını maddi açıdan sürekli desteklemek zorunda değil babası değilse, linç yiyebilirim ama benim görüşüm bu :D
55 Yorumla- 1 yıl
bu kadına rütbe verin
Soran1 yılKaç köyden kovuldun be doğru söz işte
Cevap sahibi1 yıl@King_122 @battalgazi007 ahahahha teşekkür ediyorum :D
Bunu ben yaşasam şöyle düşünürüm bunun benden çıkarı ne para mı yoksa beni sevdiği için mi beraber ve aklı selim bir unsan bunu gayet iyi bilir ki para için seninle beraber sırf erkeksin diye herşeyi sana kitlemesi bana anormal geldi bunu doğru bulmadım 🙂
22 Yorumla
Soran1 yılDimi para kazanmıyor olsa ne diyeyimki parası yok derim haklısın
Yapay Zeka Cevapladı
Ah dostum, gördüğüm kadarıyla biraz dertlisin! 🙈 Her kadın aynı değil, kimseyi genelleme. Her ilişkinin dinamiği farklıdır ama seninle aynı durumda olan çok insan var. Eğer tek taraflı harcama yapıyor ve ilerleyen birikim göremiyorsan şöyle düşün: Sen emek verirken karşı taraf yatırım yapıyorsa, ortak bir hedefiniz, konuşulmuş planlarınız olmalı. Eşitlik önemli, yoksa biri yıpranır! Güzelce konuşup beklentilerini şeffafça anlatmanı öneririm. Unutma, hak ettiğin finansal dengeyi her zaman isteyebilirsin. Sen olmasan ilişki de olmaz! 😊 Peki, sevgilinle hiç bu konuyu açık açık paylaştın mı, ne tepki verdi?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Erkeklere şunu tavsiye ediyorum. Eğer bir şeyin sonucunda üzülmeyecekseniz, iyiligin hesabını sormayacaksaniz gözünüz kapalı yapın.
Ama ben bir kızın hesabını ödedim, onun dediklerini dinledim, kendi sınırlarım dışına bile çıktım beni sevsin diye, onun için çiçekler aldım vs beni niye sevmedi, niye evlenmedi demeyin.
30 Yorumla
1 yılNormal elbette ama arada birde olsa ödemeyi kadının da yapmasından yanayım yemeği adam ısmarlıyor ise kahveyi veya tatlıyı en azından kadin ismarlamalı. Senin de maaşın iyi bana kalırsa ne yapıyorsun o para ile
312 Yorumla- 1 yıl
Bence sende kendini düşünmelisin me olacagi hiç belli olmuyor bu devirde sana tavsiyem bu yönde
Soran1 yılHaklısınız gerçekten
- 1 yıl
Kendi adına hesap aç yatırım yap ben çok gördüm çevremde ayrılıp 3 aylık tanıdığı kişi ile evlenen hafi diyelim yatırım yapıyor hesaplar neden ortak değil saçma
Soran1 yılDikkate alacağım teşekkür ederim 😊
- 1 yıl
Rica ederim yine de sevgilini iyi bilen sensin biz sadece fikir veriyoruz. Yine de kendi düşüncenizi kullanın ananızın açılmasını istemem. :)
- 1 yıl
Aranizin pardon
Soran1 yıl😂😂 güldürdün
- 1 yıl
Aman boş ver arada yaparım o tarz şeyler :D sevgilim olsa artık adam ne diyorsun sen diye durmadan yüzüme bakardı neyse gelecekteki eşime sabırlar dile bence sjsjjs
Soran1 yılUmarım hayırlı bir kısmetin olur
- 1 yıl
Kısmet bu işler takılmıyorum farklı hayallerim var onlar olduktan sonra o iş kolay ya erkeklerin istediği kadin turu bakımlı güler yüzlü her daim neşeli olup arada trip yapan kadın turu önce teşekkür ederim ama yine de
- 1 yıl
Cepte paran kalmıyor ise düzgünce konuş sana destek olsun ve biraz da olsa kendi ayaklarının üstünde dursun o ne öyle
abicim eşin değil eşin olsa bile bu kadar güvenme derim. Bi gün aniden her şey değişir. Ailesi seni istemeyiverir, görücü çıkıverir. Öyle ortada kalırsın
34 Yorumla
Soran1 yılNe olacağı belli olmaz gerçekten
Soran1 yılKorkunç bir senaryo valla kadına geçmiş olsun
- 1 yıl
nasıl hikayeler var
Gizli Üye(25-29)1 yılAz daha seni sevgilim sanacaktım dkekddkdj ama tek fark şu ben iş bulamıyorum çalışmıyorum çalışsam da az sürüyor ya çıkarıyorlar ya ben çıkıyorum. Onlarda da azcık aldığım seyle yemek tatlı cay kahve ısmarladığım olmuştur. En azından pahalı seyler söyleyip yükün altına sokmamaya çalışıyordum onun ödediği zamanlarda
13 Yorumla- 1 yıl
banada bişeyler ısmarla be
Cevap sahibi1 yılSen bana ismarla 😒bide gelinlik giydireyim istersen
- 1 yıl
Gelirsen ısmarlarım tabi belki gelinlik de alırız neden olmasın hjaskjnjk
Gizli Üye(30-35)1 yılNormal tabi sen ödeyeceksin erkek sensin ama arada ince bir çizgi var. Bu kız seni seviyor mu? Seninle gerçekten evlenmek istiyor mu? Bunlardan eminsin helali hoş olsun paran ama değilsen yani para avcısı ama gerçek para avcısı bir kızsa zaten işin olmasın ona giden 1 tl de helal olmaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKadin erkek fark etmezsiniz her insanin kendisine ayri bir birikimi mutlaka olmali evlenmeden bu kadar harcaman da anormal ayrica en azindan ictiginiz kahveyi kendisi odesin arada ufak jestler yapsin benim erkek arkadasimla kendi maasimin arasinda fark var ben 22 aliyorum o 55 aliyorum en azindan kahveyi ben odemeye calisiyorum herkes kendi gelirine gore ki bunda gocunacak birsey yok ama herseyi erkege yikmak dusundurucu bu gun cikamayiz param yok vs istedigin seyi Şu an alamayiz de bakalim hemen sana ters yapacak mi :)
20 Yorumla
1 yılGökten erkek yağsa bana tecavüzcü coşkun düşer milletin sevgilisine bak mk gelde sövme
70 Yorumla
1 yılHayır ben istemiyorum ama ben hayatımda hep şunu gördüm hep 35 senedir Kadın erkeğe her şekilde kullanır yoksa erkeği şutlar geçer ya Bir Kadın yanında ise kesinlikle ya seninle çıkarım vardır ya senden para kopartıyordur ya da sana işini yaptırıyordur yani bunu hiçbir zaman unutma ya Ben görmedim yani aksi bir kadın görmedim
00 Yorumla
1 yılBence ödemi yapmayı bir kez kes
Bak bakalım saçma sapan triplere giriyo mu
Giriyosa kullanıyordur seni50 Yorumla
1 yılAbim ilişki demek zaten birbirinizin eksikliklerini tamamlayacaksınız demektir. Madem ablamız o kadar arsa alıyor şunu bunu alıyor kendiniz için birikim yapıyor. Düğüne bi katkı sağlasın? niye düğünü de sen yapıyorsun?
10 Yorumla
1 yılNe alıyorsun ki kardeşim gidip iPhone hediye felan mi alıyorsun saf gibi
14 Yorumla
Soran1 yılEdilen hediyenin hesabı yapılmaz kanka
- 1 yıl
Kardeşim sen yapıyorsun ya konun zaten bu bunun bir ayarı olur sürekli hediye alınmaz yemek söylersin yer içersin sıkıntı yok sen alıyorsan oda alır hediye gibi altın arsa diyince büyük bir tutar geliyor aklıma
Soran1 yılKanka oda bana yakın kazanıyor işte
- 1 yıl
Çok büyük hediyeler mi alıyorsun sık sık
ne kadar çok harcama ama? ben mesela sevgilimle bir yere oturur dışarı da olur fark etmez. ekmek arası yiyen biriyim. çok harcayınca benim için bir şeyler alırsa eğer kızan biriyim. ödeme yapmıyorum fakat bunları yapıyorum. fark bu.
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılNormal değil.
Kendi kendine bir yatırım yap
Sevgiline belirli 1 miktar harcama yap
Afedersin ama seni kullanıyor sanırım bu kız.
Ya ayrıl ya da bunu açık açık söyle ona.
10 Yorumla
1 yılKarşına al ve bu konunun aklına takıldığını söyle, rahatsızlık duyduğunu ve sebebini dile getir. Eğer geçiştiriyorsa zaten seninle değil paranla ilişkisi vardır
10 Yorumla
1 yılBana hic normal gelmiyo bu durum hele ki iki senedir böyleyse iki ay bile çok gelmişti benzer durumu bi arkadaşım anlattığında ama sen onu böyle kabul ettiysen yapacak da bir şey yok 🤷🏻♀️
10 Yorumlasevgilin altın arsa alıyorsa çok zengin demektir madem senin bişeyin yok o zaman kıza her zaman para harcama sadece önemli günlerde hediye için harcarsın ama pahalı bişey alma maddi değer değil manevi değeri olsa yine iyidir bide böyle dene bakalım gerçekten seni seviyor mu yoksa derdi para mı belli olur acaba altın ve arsa parasını nerden buluyor inşallah başka erkeklerin parasını yemiyordur ya da kötü yola düşmemiştir inşallah
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl90k maaş ile birikim yapamıyorsan senin sorunyn ne harcama yapıyosun bu kadar
21 Yorumla
Soran1 yılGeziyoruz hergün pahalı mekanlar felan
1 yılGelecek kuramadığınız kişiye bu kadar yatırım yapmak saçma eşin değil bir şeyin değil tek taraflı olması sorun bence
21 Yorumla- 1 yıl
Madem o sizin için birikim yapıyormuş o yapsın düğünü jdjd
1 yılFransa, Afrika'yı böyle sömürmedi.
Helal olsun sana. Ben bu kadar kaynak sağlayamazdım sevgilime
20 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı.
s 1 yılEveet cok normal tabii ki de sen harcayacaksın - olmayan sevgiline - hikaye kötü ya begenmedım
22 Yorumla- 1 yıl
Sallıyor fakir biri bu para ödemek istemeyen çirkin biri bu soruyu soran kişi
- 1 yıl
@Açelyagülçiçek yalan zaten millette gercek sanıp nasihat vermis nxıxndksns
Gizli Üye(25-29)1 yılKızlara göre gayet normal ki bazı cevaplarda da görüyorsun zaten bunu, erkeklere göre de kendini sağılacak inek gibi hissetmen an meselesidir. İlişkide iken yemeği ben ödesem en azından kahveyi onun ödemesini beklerim, bunu dile getirmem ama beklerim. Sanki zorundaymışım gibi her şeyi bana ödetmeye çalışan kızla da, daha buluşman iletişimimi keserim.
02 Yorumla- 1 yıl
Ozmn sen buluşma benim kahvemi de sevgilim alıyor yemeği de almasa zaten sevgilim olamaz
Cevap sahibi1 yıl@Açelyagülçiçek 50 yaşındaki birinin bunu anlayacağını zaten düşünmüyordum.
1 yılSevgiline bu kadar harcama yapacak kadar seviyorsan evlen ortak yap arsayı üzerine al çünkü bu gidişle tekmeyi basacak gibi duruyor seninle paranla alıyorsa bunları geri işte açık açık işte o istiyorsa sende işte sen niye utanıyorsun karşılığını ver had bilmez insanlara
41 Yorumla- 1 yıl
Doğru söylemişsin
Iliskide paranin lafi kesinlikle olmamasi gerektigi taraftariyim. Ancak tek kisiye de yuklenilmemesi gerekir.
10 Yorumla
1 yılnormal erkek almalı herşeyi abi kız sadece seni seviyorsa doğum gjnlerinde hediye falan almalı özel gunlerinizi kutlamalı falan her kadın ister ki ona guzel hayatı sunan erkek çıksın karşısına
11 Yorumla
Soran1 yılAmiiiiinn amiiiinnn
1 yılArsa Mars'a oooo gelecek için , kadınında bir şey yapasi lazım. sonra paralarım nereye gidiyor diyorsunuz. yakında Müge anlı Esra erola çıkarsinn 😄
10 Yorumla
1 yılAyrılırsanız senin hiçbirşeyin olmayacak. O ise birikim yaparken bütün giderlerini sana harcattığı için en büyük kârı yapmış olacak
20 YorumlaSen safsın. Asgari ücret kadına da 22 bin erkeğe de 22 bin.
Erkek hesap oder harcama yapar kadın birikim yapar
Günün sonunda da erkeğe benim su kadar birikimim var
Sen paranı çar cur ediyorsun senin neyin var der20 YorumlaTekmeyi yediğinde bütün birikimlerin kimin olduğunu görürsün. Gözünü aç
21 Yorumla
1 yılŞutla gitsin. Seni finansal köle olarak kullanıyor. Allah düşmanın başına vermesin böyle yaratıkları.. Sen şutlamasan ilk fırsatta o senden ayrılacak zaten
21 Yorumla- 1 yıl
Doğru söylüyorsun
1 yılOlmaz ki ama ikinizde geziyorsunuz ikinizde sinemaya gidiyorsunuz bu tek başına yaşanan bir ilişki değilki madem parasıda var oda ödesin peki Arsa nasıl alıyor
31 Yorumla- 1 yıl
Seni kullanıyor
1 yılBence bu konuyu açık açık konuşun. Ayrica ne yiyip içiyorsunuz da birikim yapamiyorsunuz anlamıyorum. Ayda kaç defa buluşuyorsunuz mesela? Bu paradan artıramamak demek haftada 2 kez bulusmak demek. İlişkinin cıvkı cikar be
00 Yorumla
1 yılEvlenmeden eline altın arsa vs. veriyorsan o senin enayiliğin karın olsa neyse
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılSende yap kardeşim, kız kendisi yapıyor işte.
10 Yorumla
1 yılAahsksksksjsj geleceğe birikim yapıyor ablamız yastık altı falan
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBizde de tam tersi sıtkım sıyrıldı artık. Çalışmadığım dönemde çalıştığım dönemde hep ortak ödedik hesabı. Bazen insan sevgilisinden jest bekliyor. Adam hop diye kabul ediyor her seferinde sinirlerim bozuluyor. Her zaman değil nadiren de olsa düşünülmek isteniyor. Sevgilim diye onun parasına konacak değilim kaldı ki bu kişi eşim dahi olsa yük olabilecek her şeyden uzak dururum. Kızlara bak şaşırdım açıkçası
21 Yorumla- 1 yıl
Böyleleri el üstünde tutuluyor çünkü
Maskulen taraf sensin dogru olan senin harcaman fakat, karsi taraf seni tatmin etmiyorsa artik seni biktiracak hale geldiyse seni inek gibi degil bence manda gibi sagiyor
11 YorumlaBence seni yoluyor.. kaç kurtar kendini ondan
10 Yorumla
1 yılErkekler neden kendini kullandirmaya bayılıyor 🤦🏻♀️
20 YorumlaEvlilik planı varsa mantıklı ama yoksa bencillik her şeyi sizin yapmaniz
11 Yorumla
1 yılArsa mı alıyor ne biçim maaşlarız var sizin öyle birikimi arsa olan
10 Yorumla
1 yılMaddi durumun uygun değilse bunu belirt o da ara sıra ödesin
10 Yorumlaİnsallah be kardeşim insallah öyledir sonra hedefine ulaşınca bırakmasında
16 Yorumla- 1 yıl
Menemen aklıma geliyor seni görünce
- 1 yıl
@KelebekBlossom yap ye 😂 veya benide çağır beraber yiyelim
- 1 yıl
Yok saolasın
- 1 yıl
- 1 yıl
Yorum da menemen dediğiniz için menemen yemeği geliyor evde yapacam
- 1 yıl
@KelebekBlossom afiyet bal şeker olsun
1 yılNormal evet kadin o erkek kazanip harcayacak kadinina bakacak
22 Yorumla- 1 yıl
Saka yapiyorum tabiki normal degil karin olsaydi nornal olurdu ama
Soran1 yılTabiki
Bence ilk bulusmada falan karsi tarafin odemesi nazik bir davranis ama 2yillik iliskide para konusu acilmamasi lazim cunku cicim aylari gecilmis birbirinizi tanimissiniz artik, karsi tarafa nazik gorunme cabanin olmamasi gerek eger cidden samimiyseniz, alinan hediyeler falanda dozundaysa tatli sonrasi artik kullanmaga kaciyor
00 Yorumla
1 yılBence ilk zamanlarda hesabi erkek ödemeli. Daha sonra kadın da birseylere el atmalı. Seven kadın hep hesabı erkeğe odettirmez. Bir muhtac olur kendi de hesap ödemek ister. Zaman gecince bazı şeyler ortak olur ama soyle bir durum da varsa. Erkek çalışıyor kadın çalışmıyorsa Erkek kadına asla hesap odettirmemeli.
00 Yorumla
1 yılBöyle saçmalık olmaz. Yarın bir gün o kızla evlensen bile ki pek ihtimal vermiyorum onun parası gene onun parası. Dediklerinde doğruysa hemen git kızı iste düğünü de onun birikimleriyle yaparsınız.
00 YorumlaBu da kötüymüş o yüzden diyorum hep ciddi bi adım atılıp yola girmeden kimse kendini her anlamda kullanılıyor gibi hissetmemeli… şimdi bir şey deseniz de sen çok değiştin olacak… 😅
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKardeşim manipüle ediliyorsun haberin olsun. bir şey deme madem evlilik istiyorum senle diyor ama bundan sonra harcama da yapmamaya çalış. Eğer ki derse niye falan ben de birikim yapıyorum de. Bana bir miktar kullanılıyor gibi geliyorsun
10 Yorumla
1 yılSizi oyalayıp sonra başkasıyla da sevgili olur bu gidişle, artık hareket yoksa sözlere de inanmayın..
11 Yorumla- 1 yıl
Şahsen biri bana bir hediye alınca bile düşünürüm benim de bir şeyler yapmam gerek diye, bu nasıl rahatlık, hiç rahatını bozmuyorsa sizin için bir şeyler yapmak için, yol verin, zaten kendiliğinden gider sizden umduklarını alamadığı için..
1 yılBence aç gözlülük anlayışsızlık demek bu çünkü bir kız anlayışlıysa kendi parasını bile verir kendimden ve arkadaşlarimdan bilirim nankör kızlarıda gördüm bence düşüncesizlikten başka bir şey değil maalesef
20 Yorumla
1 yılDaha az harcamaya bak ve kendin için bir şeyler yap.
24 Yorumla
Soran1 yılOzaman güceniyor tatlılar bu sefer senden olsun dedim cimrimisin sen felan dedi
- 1 yıl
Karşı tarafa güvenme
- 1 yıl
Sen kendi birikimini kendin yapmaya bak
Soran1 yılPeki senin bir ilişkin olduğu zaman hep erkekmi ödüyor sizde durum nasıl
Gizli Üye(18-24)1 yılGözünü aç yarın bir gün ayrılmayacağın ne malum ayrıca herkes kendisine birikim yapar bence o seni en. ayi yerine koymuş belki de tüm ihtiyaçlarını sana harcatıyor. Tanımam etmem ama böyle olan arkadaşlarımdan biliyorum bir arkadaşım vardı 2 senelik sevgilisine ehliyetini bile aldırdı sonra ne oldu ayrıldı şimdi başka sevgilisi var aç gözünü mantığını kullan
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılTekmeyi yediğin gün anlarsın birikimler siİn için mi değil mi?
20 Yorumla
1 yılBence artık harcamaları kısıtla her istediğini yapmak zorunda değilsin eğerki seviyorsa yanında kalır yoksada paran için seninle sevgili olmuştur
00 Yorumlaseni yiyor kanka.. madem oyle ortak hesap acin ikiniz adina ikinizde oraya para atin ordan yiyin icin gezin birikim yapin
00 YorumlaYani arada kız arkadaşının da jestler yapması gerekir bence bu şekildesi hoş değil bence.
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
1 yılSen şikayet ettiğine göre çok aşırı harcama yapıyorsun yani kız seni güzel güzel sömürüyor. Harcamaları azalt durumu gör kalırsa senindir
00 Yorumla
1 yılBanka kartı mısın, kendi hesabını kendisi karşılasın
12 Yorumla
Soran1 yılŞimdi öyle yapacağım acaba nasıl karşılayacak kendi yediğini kendi ödesin bundan sonra ne olacak görcez
- 1 yıl
Aynen öyle yap senin paraları yesin kendi altın biriktirsin oh ne ala
Kadınlar daha zekidir kadın düşünür erkek düşünemez
10 Yorumla
1 yılHayır kesinlikle normal değil herkes maddi durumuna göre katkıda bulunmalıdır.
10 Yorumla- Devamını Gör (74)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 