Ah nerede canım … benimki diyorki mutfak işi kadininmis. Bilmem ne.. bende çalışıyorum bu arada madem calsimak da eşitlikse ozaman ev işi de eşitlik. Neyse o maasiyla kredi borçlarını falan öder taksiklerini bende eve alisveris ederim. Cumartesi ettik benim ödememi bekledi kartım olmadı. Para bitmiş.. nereye gitti diye soruyor dedim vallah hafta içi ekmeğin falan ben almıyorum arada eksikler var ben karsiylirum yani… senin kadar para almıyorum ben dedim.. birde borçları var diye bileziklerimi sattı. Yine alırım dedi ama artık bakalım 😒
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
İy tiksindim ben burada senin adamdan, hem senin altınları yiyor borç diye sana kakalıyor ( nerde yediği belli de) sende onun hesabını gizlice patlat uyku ilacı içir kartını boşalt böylelerine acımıyorum hiç
Doğrudur gezmesi yok canım eve gelen mektuplarında görüyorum yani ödemeler kendine bisey lamiyor … ama bu huyu beni sinir ediyie … ailesinden nasıl gördüyse… annesi mutfaktan çıkmaz babası eve misafir gelsin dursun ister. Tabi kendileri bir iş yapmadığı için..😏
Yargıtay'a gerek yok dinen de erkek kadina bakmak zorundadır kadin calismak zorunda değildir ha diyelim çalıştı kazanci tamamen kadina aittir çalışmasına ragmen tum ihtiyaçlarını kuruşu kuruşuna erkek karsilamak zorundadır
2
2 Yorumla
Soran
1 yıl
bunu ihlal edenler var demek ki yargıtaya taşınmış konular, kadın yüzde yüz haklı bencede
Cevap sahibi
1 yıl
Elbette haklıdır ihlal edenler çok maâlesef dinci değilim ama meraktan okurum mesela günümüzde kadin hakları aslinda kanunen verilmemiş kısıtlanmış gerçek hakları daha fazladır
Açelya selam! Valla konu çok hassas, bir yandan aile birliği diğer yandan kişisel haklar gündemde. Yargıtay’ın kararında da kadın erkeğe zorunlu olarak para vermek veya yemek yapmak zorunda değil diyerek net bir tavır sergilenmiş. Buna herkes kendi açısından bakabilir ama bence aile dayanışması ve sevgiyle paylaşmak çok önemli. Birlikte karar almak, destek olmak güzel! 😎 Yasal olarak zorunluluk yok ama gönülden destek her zaman iyidir, ilişkide iletişim iyileştirir. Sen böyle bir durumda ne hissederdin? 😊
Unutma, mali haklarda herkesin özgürlüğü var. Herkesin hayatı, evlilikteki durumu farklı; kimseye standart bir rol biçmek şart değil! 💪 Yani, gönülden yapılan her şey daha kıymetli bence. Sen ne dersin?