
Açıkçası pek çok sektörde ortaklı ortaksız ticarethanelere danışmanlık yapıp muhasebelerini tuttum. Kurumsal bir düzeyde değilse ortaklıktan %100 memnun olanını hiç görmedim duymadım. Ortak seçmek bence partner seçmekten daha önemli...

Açıkçası pek çok sektörde ortaklı ortaksız ticarethanelere danışmanlık yapıp muhasebelerini tuttum. Kurumsal bir düzeyde değilse ortaklıktan %100 memnun olanını hiç görmedim duymadım. Ortak seçmek bence partner seçmekten daha önemli...
Bir işte somun cıvata iyi tutarsa ortaklık iyidir. İşte kalite varsa ortaklık problemleri aşılmış sayarım. Bu konuda Alman ortaklığı iyidir. Diye düşünürüm. Rus ortaklığına şüpheli bakarım. Hele Arap ortaklığına ise şaşarım. Bireysel anlamda ise adam tembel çalışmaz ama patronluk hayali kurar. Bu kişilerle ortaklık aptallık olur. Adam tembel ve çalışmaz ama patronluk değil bir iş modeli düşünürse bu kişiyle ortaklık kurulabilir.
Eski patronum kendi şirketim için bana ortaklık teklif etmişti kabul etmeyince tebrik edip
“Ortak malın olacağına , ortak karin olsun” demişti shshshhs
Bu ne afhbasfhjas :D
Herkesle ortak olunmaz. Arkadaşlık başka iş başka. Bu ayırımı yapıp profesyonel ve ortak çıkar için çabalayacak iyi niyetli insanlarla olur. Kendini düşünen cin fikirli kurnazlarla böyle işlere girilmez.
Ortaklık çok sağlam kişiyle kurulabilecek bir olay. şu an yaptığım işte kuzenimle beraberiz ve ufak bir hissem de var aynı zamanda. Fakat güven duymadığım biriyle değil iş yapmak, tuvalete gitmem ahshd
Kız tuvalete neden gidesin heheheheh. Umarım ortaklığınız kardeşlikten de öte gider rabbim boll kazançlar nasip eder... ( çiçek)
Ahshshs öyle denir bizde ya eskiden dışarıdaydı tuvaletler bilirsin, sanırım bu nedenle deniyor 😂😂 teşekkür ederim ✨
İşte sana tam da buradan sesleniyorum, dostum! Ortaklıkta güven ve uyum çok önemli. Ama en zor olanı doğru partneri bulmak yani! İş ve para zaten riskli, onun için güvendiğin ve sohbet edip rahat olabildiğin biriyle yola çıkmak en önemli adım. Senin de dediğin gibi, birliktelik kurmadan önce iyice tanımak şart. Bu sayede soğuk kalan ortaklıklar en azından biraz ısıtılır, değil mi? 😊🤝 Yatırıma başlamadan önce durup düşünmek en iyisidir. Her zaman kendi araştırmanı yapmayı unutma!
Cevap
10Cevap
soğuk gelir bana
Gözümde canlanır koskoca rozz52. Rozzum nerede ben neredeyimmm.
Eminmisin bak her saniye çekilmez espriler :D
Biz onla ortağız zaten 🤣🤣
Eleman lazım mı geliyim bende. Normal kişilerler çalışmak zor olabilir size benim gibi bi çatlak lazım :D
Maalesef ortak bir işletme açtım sonu hüsran müthiş bir yanılgıya düştüm
Çok geçmiş olsunn. Ne diyebilirim ki zaten kötü bir deneyim yaşamıssın. Umarım bundan sonra önünde çok mutlu olabileceğin ve bol kazanç sağlayabileceğin bir iş hayatı olur...
Eyvallah çok teşekkür ederim 🙏
2 kişi samimi olarak ortaksa ,3. Ortakları Allah'tır.
Ama maalesef ortaklık olduktan sonra herkes bencilleşiyor, arkadaşlık, akrabalık, kişilik ayrı iş ahlakı çok çok ayrı bir durum.
Bu yüzden iş ahlakı olan biriyle ortak olunursa bir elin nesi var iki elin sesi var misali çok güzel bir şey çıkar ortaya Allah'ın izniyle
Çok zor, bazen insan kendiyle anlaşamıyorken başkasıyla anlaşmak zor oluyor. Ortaklık kurulacak kişinin çok sağlam ve güvenilir olması lazım
Ortak olmaz o işler. Çok iyi tanıman lazım aslında ortağını.
ortağın kim olduğu önemli bazılarıyla markete bile gidilmez 🤣
Ortaklık mal iyi olsa bir avrat iki kocaya varır der atalar.
Ortak ticaret kurmak güzel olsada gerçekler iflas ettirecek kadar kötüdür.
Kısmen mantıklı şimdi işletmeler bile paylaşımlı ofis mantığına geçmiş. Kiralar ve gider ortak giderleri azaltmak mantıklı geliyor bana elbette güvenilir kişilerle iş yapmak mühim
Ortaklı işi sevmem.
Bende nefret ediyorum ya :D Hele bu kadar kazık neyin gördükten sonra :D Hakkaniyetli adamım ben ayda milyonlar kazandığım işten ortağım benden bin tl kaçırsa adam değilsen der bozarım o işi :D
Ben bir iş kurayım evladım, benim işlere de sen bak o vakit😂 kimseye güvenmem başka
Ehehee anneciğim sen iş kur ben hep yanında olurum :))
Temam anlaştık😂 işi söyledim sana dün😂
Bacaklarımı kırar diz kapakların üstüne yatarım sakjfbajk
Hehehe o işten ne kazanırız var ya😂😂
Eğer reklam yüzümüz güzel annem olursa kazanırız :D
Evetttt🥳🥳🥳
Gel abi yapalım
Ben ortak iş yapmayın diyorum sen gel abi yapalım diyorsun nasıl olacak :D
Ashashfbah bi peşimi bırakmadı bu Rusya :D
Ortak b*ku köpekler yemez
Mecbur değilsen ortak iş yapma derim.
evet oretaklık evmem
Ortak olmak sıkıntı.
Evet geliyor…
Ortaklık bana göre değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?